Ga naar inhoud

Rara, wat is dit?

ZZZhart

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik een probleempje met de stoelbediening had, heb ik vandaag beide stoelen eruit gehaald. Aan de passagierskant kwam in onderstaand kastje tegen:

123543000-L.jpg

Heeft iemand een idee wat dit is? En waarom zit dit alleen aan de passagierskant?

• Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

dat is nou de gewichtsensor (zit er iemand op de stoel?) die de airbag eventueel aanstuurt :rant:

Dus zit er geen passagier, dan zal (ook bij een ongeluk) de passagiersairbag niet uitklappen :fiew:

Geplaatst:

Ivo, dank voor de 'oplossing' :rant: Ik vermoedde al zoiets, maar dat leek me te simpel gedacht. Zo moeilijk is autotechniek dus niet :fiew:

Geplaatst:

je kunt die artikelen (via het part# etc. wat op elk onderdeel staat, in jou geveal 6577 etc.) opzoeken via www.realoem.com :rant:

Geplaatst:

Ik hoop dat je de accu lost had toen je de stoel eruit had. Anders heb je kans dat het "airbag" lampje aan blijft staan ...

Zo ziet hij er trouwens eruit in een Z4 ...

sn35kg.jpg

Geplaatst:
Ik hoop dat je de accu lost had toen je de stoel eruit had. Anders heb je kans dat het "airbag" lampje aan blijft staan ...

Zo ziet hij er trouwens eruit in een Z4 ...

sn35kg.jpg

Yep, ik had van tevoren mijn huiswerk gedaan :rant:

Geplaatst:

Dus dat ding zit onder de stoel geschroefd?

Als ie los zit, is die airbag dan uit? Het zou wel de goedkoopste oplossing zijn voor bv een keer met maxi cosy te kunnen rond cruisen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen