Ga naar inhoud

Donut lessen in M roadster

Roodkapje

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Misschien al een keer gepost hier, ik kwam hem tegen, die Tiff heeft hem wel onder controle HIER

Met dank aan Marijke.........

Geplaatst:

tja, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt, natte parkeerplaatsen zijn er voor gemaakt :blink:

Een soort waardig afscheid :wave:

Geplaatst:
Nat is altijd goed. :blink:

minder slijtage aan het rubber :schater:

Geplaatst:
tja, ik heb me er ook schuldig aan gemaakt, natte parkeerplaatsen zijn er voor gemaakt :lol:

Een soort waardig afscheid :wave:

Laat dat de nieuwe eigenaar maar niet lezen :thumbup:

Geplaatst:
Laat dat de nieuwe eigenaar maar niet lezen :lol:

Die heeft er een set extra wielen erbij gekregen dus niets te klagen :thumbup::wave:

Geplaatst:

hey, ik gebruik die koppeling niet bij donuts hoor :thumbup:

en die winterbanden hebben ZAT profiel.

Verder: jullie kennen me, dus meer als 4 rondjes waren het niet, kreeg dat al bijna niet over mijn hart :lol:

Geplaatst:
hey, ik gebruik die koppeling niet bij donuts hoor :wave:

en die winterbanden hebben ZAT profiel.

Verder: jullie kennen me, dus meer als 4 rondjes waren het niet, kreeg dat al bijna niet over mijn hart :lol:

Ja vond het al raar, die van mij krijgt pas vol gas vanaf de derde versnelling, in die lagere ben ik altijd bang dat alles me om de oren vliegt :thumbup:

Geplaatst:

ik zat nog niet eens op 5.000 toeren, zo makkelijk ging dat op die gladde ondergrond, heerlijk :lol:

Geplaatst:
Heeft ie de lagers (en oliepomp) nog laten vervangen dan, ben ik ff kwijt :lol:

Nee zijn niet vervangen, zou op voorhand gedaan worden, motor loopt als een zonnetje :thumbup:

Geplaatst:
Ja vond het al raar, die van mij krijgt pas vol gas vanaf de derde versnelling, in die lagere ben ik altijd bang dat alles me om de oren vliegt :rolleyes:

Toerenbegrenzer zit er toch nog wel in :o

Geplaatst:
Jazeker op 7900 :rolleyes: Daar ben ik echter nog niet geweest.

Een beetje voorzichtig met het materiaal :o

Die van mij staat op 8000, en getest, wil toch weten dat hij daadwerkelijk begrenst :D

Geplaatst:
Komende zomer probeer ik het uit dat ding loopt zo goed hoef helemaal niet zo ver door te halen :rolleyes:

idd, hij blijft doortrekken tot het einde, toerenbegrenzer zou nog verder kunnen maar zou echt te veel van het goede worden.

Geplaatst:

Ron heeft die van mij juist daarom op 7900 gezet, moest meteen een verklaring ondertekenen dat ik weet dat ie nu (theoretisch) 290km/h snel is :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen