Ga naar inhoud

Met een witte blijf je zitte

pierrez101

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Motortje moet wel een beetje opgeknapt !!?? :D

2rr1ede.jpg

:lol2:

Geplaatst:
Domme vraag mss, maar steekt de batterij niet achteraan ?

Waar heeft hij dan die charger op aangesloten ?

In de motorruimte zit een aansluitpunt voor de + en de -, dus daar zal hij zijn lader op hebben aangesloten

Geplaatst:
In de motorruimte zit een aansluitpunt voor de + en de -, dus daar zal hij zijn lader op hebben aangesloten

<_< (verkooppraatje) uhh ja hij loopt als de brandweer :sleepy: toch wel erg jammer van z,n :lol: onster

Geplaatst:
<_< (verkooppraatje) uhh ja hij loopt als de brandweer :sleepy: toch wel erg jammer van z,n :lol: onster

Misschien wel opzet, verzekeringsgeld vangen en nog een keer voor het wrak, misschien heeft die oetl*l wel de + en de - omgedraaid :schater:

Geplaatst:
Misschien wel opzet, verzekeringsgeld vangen en nog een keer voor het wrak, misschien heeft die oetl*l wel de + en de - omgedraaid :schater:

<_< hij zou de eerste niet zijn :sleepy:

Geplaatst:
<_< hij zou de eerste niet zijn :lol:

Een kat in het nauw maakt rare sprongen, mensen doen nog gekker :schater:

Zit nog ff naar die foto van de motorruimte te bekijken, het lijkt wel een andere Z :sleepy: buitenscherm lijkt groen.

Geplaatst:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen, mensen doen nog gekker :schater:

Zit nog ff naar die foto van de motorruimte te bekijken, het lijkt wel een andere Z :foto: buitenscherm lijkt groen.

Misschien moet je je scherm wat verder wegzetten van die supermagneet Ruud, want bij mij is het toch echt wit.

Geplaatst:
Misschien moet je je scherm wat verder wegzetten van die supermagneet Ruud, want bij mij is het toch echt wit.

't zal wel roet wezen :foto:

Geplaatst:

Ik laad ook op aan de voorkant zodat de kofferbak niet open hoeft te staan ...

Geplaatst:
Zonde van het blok, maar wit wordt wel de trend als je de autosalon in Parijs mag geloven.

Merlijn

Ja was ook al de trend in Essen op de Motorshow :foto:

Geplaatst:
Ik laad ook op aan de voorkant zodat de kofferbak niet open hoeft te staan ...

Ik laad op via de sigarettenaansteker :foto:

Geplaatst:
Zonde van het blok, maar wit wordt wel de trend als je de autosalon in Parijs mag geloven.

Merlijn

:blink: dan kan ik toch gewoon met een stalen gezicht blijven zeggen dat ik geen geld over de balk heb gegooid in 2006 het is gewoon een hele verantwoorde investering geweest :blink:

Geplaatst:

je had beter een blauwe gekocht, wit brand beter :schater:

Geplaatst:
:cooltext: dan kan ik toch gewoon met een stalen gezicht blijven zeggen dat ik geen geld over de balk heb gegooid in 2006 het is gewoon een hele verantwoorde investering geweest :D

Weer een witte minder, de jouwe stijgt in waarde :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Toch waren er 23 bieders op die wagen "gebrand".... :schater:

Wit is ie wel, maar welke kleur zit er onder dat bluspoeder? :schater::thumbup::schater:

Niet alleen motor te vervangen, maar ook een boel elektriciteit en elektronica..... $$$$$ :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen