Ga naar inhoud

Ik koop weer eens wat...

RobC

Aanbevolen berichten

Pekel rijden vind ik zwaar kl@te en je dierbaar gaat er ook niet vrolijk van worden.

Zie het maar zo, zolang het geen maandagochtend wielen/banden zijn die je hebt aangeschaft zit je nog snor.

Als ik wat koop, moet ik de week erop het alweer ruilen omdat het niet deugd. Dat is pas K@T. :lol:

Iemand zei het, die winterbanden rijden hoogst comfortabel.

En ja, dat laatste is echt klote.

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Koop ik eindelijk voor het eerst van m'n leven winterbanden, hebben we een bloedhete winter.... :lol:

rob vergeet de antivries in de ruitensproeier niet, zit er ook voor joker in :schater:

Link naar reactie

Ik heb nog geen winterbanden gekocht, en ik wacht nog even :muur:

Ik gisteren wel met open dak gereden hier in Brabant :blink: Toen ik mijn bestemming bereikte begon het na een half uurtje te regenen. Maar ik heb tot wel eventjes van genoten. :D

Link naar reactie

Ruud plaatste die foto ook ergens, onlangs. Ik schreef toen dat dit nog met de Schnitzers was en het is algemeen bekend dat die niet gemakkelijk zijn, bij een beetje sneeuw. Bovendien had ik daar m'n M-kiemen nog niet, had ik nog oranje knippers en reed ik nog zonder HT. Logisch dat ik niet weg kwam. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in