Ga naar inhoud

PM problemen

(S)toploss

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb met Chris(XL) een beetje heen en weer gePMd maar zowel hij als ik hadden al dan niet terecht het idee dat verzenden niet werkt. Er ontstaat een foutmelding maar (meestal) lijkt het toch wel goed te gaan. Gevolg is dat je een keer of drie, vier hetzelfde bericht verstuurt. Meer van dit soort waarnemingen?

Groeten

Framk

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatst:

als ik een foutmelding krijg, stuur ik de PM niet nog een keer en dan is er nix aan de hand :D

Maar het blijft inderdaad vervelend :thumbup:

Geplaatst:

ja - ik krijg het ook altijd. Ik kijk of hij dan in de "sent" items komt. Indien die daar is, geloof it wel dat hij is aangekomen

Geplaatst:
ja - ik krijg het ook altijd. Ik kijk of hij dan in de "sent" items komt. Indien die daar is, geloof it wel dat hij is aangekomen

moet je die optie wel aangevinkt hebben ... :D

Geplaatst:

Ik heb er geen probleem mee, maar meer met de smily's als ik show all aanklikt en de smily's zijn niet allemaal geladen kan ik niets meer op het forum, moet ik ff wachten om te kunnen inloggen.

Geplaatst:

hmmm, niet aan deze zijde van het kanaal :D

Hier alles prima :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen