Ga naar inhoud

Spiegels (bijna) zonder dode hoek


Not2Fast

Aanbevolen berichten

Koop je voor 5-10 euri op de Essen Motorshow. Slechte ontvangst, dat wel (en niet zo'n mooi doosje)   :D

Ai da's spijtig... Heb je er zo één dan?

niet zo een, wel een vergelijkbaren eens (maar nooit weer) gekocht voor op mijn Alfa... dat is volgens mij 1 van aluminium, stom natuurlijk :rolleyes:

Op ebay staan mooie (Inovenda) geanodiseerde antenne's. Daar denk ik nog over na ... want die werken wel denk ik ;) zetten er zelfs bij hoeveel ontvangst je nog zou hebben.

Carantenna30mmSchwarz.jpg

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7939957909&rd=1

Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Koop je voor 5-10 euri op de Essen Motorshow. Slechte ontvangst, dat wel (en niet zo'n mooi doosje)   :D

Ai da's spijtig... Heb je er zo één dan?

niet zo een, wel een vergelijkbaren eens (maar nooit weer) gekocht voor op mijn Alfa... dat is volgens mij 1 van aluminium, stom natuurlijk :rolleyes:

Op ebay staan mooie (Inovenda) geanodiseerde antenne's. Daar denk ik nog over na ... want die werken wel denk ik ;) zetten er zelfs bij hoeveel ontvangst je nog zou hebben.

Carantenna30mmSchwarz.jpg

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7939957909&rd=1

Ziet er anders ook wel erg leuk uit! Minder opvallend :D

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Bij het bestellen van de convexe spiegels (voor de niet :newblush: ) bleek het partnummer gewijzigd te zijn. De spiegel die geleverd werd heeft partnummer 51 16 83 97 879 (ipv de oorspronkelijke 51 16 83 97 885). De baliemedewerker gaf aan dat het nummer gewijzigd was. De spiegel is gemonteerd en is inderdaad de juiste. Laatste stand van zaken mbt de prijs van de convexe spiegel, nu voor € 50,16 ex BTW.

Link naar reactie

Goh, zo wordt je nog eens op een interessant oud topic gewezen.

Frank klaagt altijd over het slechte zicht met de kap dicht (rijmt :hypocritesmiley:)...

Zal eens kijken of hij het leuk vind weer een klusje te ondernemen.

@PerryZ3: heb je 'm gewoon zelf gemoteerd of ergens laten doen?

Link naar reactie

Ik heb overigens M-spiegels, maar heb helemaal geen problemen met een "dode hoek" o.i.d.

Link naar reactie

vreemd zeg, dat jij geen last hebt van een dode hoek door de softtop... :lol: ;)

Met de roadster is het bij het wisselen van rijbaan gewoon opletten, ook al kijk je over je schouder kun je de auto vaak nog niet zien als deze vlak naast je zit, met kap open uiteraard geen last van....

Link naar reactie
vreemd zeg, dat jij geen last hebt van een dode hoek door de softtop... :lol: ;)

Met de roadster is het bij het wisselen van rijbaan etc.. gewoon opletten, ook al kijk je over je schouder kun je de auto nog niet zien als deze vlak naast je zit, met kap open uiteraard geen last van....

Zie je dat een roadster stom is...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.