Ga naar inhoud

Spiegels (bijna) zonder dode hoek


Not2Fast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De mijne zit er ook op (EUR 57,20 INCLUSIEF BTW en SMSje dat hij binnen was :D ). Wel de originele gebarsten bij demontage, wat zit dat ding vast zeg :D

Maar het is inderdaad super ;)

Link naar reactie
De mijne zit er ook op (EUR 57,20 INCLUSIEF BTW en SMSje dat hij binnen was B) ). Wel de originele gebarsten bij demontage, wat zit dat ding vast zeg :D

Maar het is inderdaad super :D

Ivo, heb nog een originele in de aanbieding :D B)

Vind het wel vreemd met die prijzen, krijg je soms korting bij de dealer???

groetjes,

Pierre

Link naar reactie
Vind het wel vreemd met die prijzen, krijg je soms korting bij de dealer???

groetjes,

Pierre

ik heb niet eens geprobeerd af te dingen :D

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ik ben zeer geinteresseerd in een dodehoek-spiegel. Ook ik heb al verschillende keren nog net een aanrijding kunnen vermijden. Wordt er nog een groepsactie georganiseerd? Zo nee, waar kan ik zo'n spiegel aanschaffen?

Groeten, Wim.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

De zijspiegel zit er juist op si, toch al verbetering precies, heb er wel nog maar een km of 5 mee gereden dus kan er nog niet echt over oordelen.. :D

Heeft me uiteindelijk 44.60€ gekost inclusief plaatsing, valt dus goed mee...

Nu volop aan't wachten op het seintje uit Keulen wanneer m'n Eisenmann binnen is ;)

Heeft er hier iemand zo'n hoes om de hardtop in op te hangen? Heb dat nagevraagd bij de dealer en die zei me dat die hoezen eigelijk niet geschikt zijn om op te hangen maar om in zo'n rek te stallen? Prijs is zo'n 116€.

Benieuwd welke ideetjes ik hier nog zo al kan opdoen.. :D

Link naar reactie

Die spiegel gaat je bevallen, ik vind het heerlijk! Geen dode hoek meer.

Ik heb hier zo'n (originele BMW) hoes liggen, in principe voor eigen gebruik, maar omdat ik een Wiesmann HT weet ik niet of de hoes past. En passen is lastig nu, want HT zit op auto... ;)

Mocht ie niet passen, laat ik het je weten (ergens in het voorjaar)

Link naar reactie
Die spiegel gaat je bevallen, ik vind het heerlijk! Geen dode hoek meer.

Ik heb hier zo'n (originele BMW) hoes liggen, in principe voor eigen gebruik, maar omdat ik een Wiesmann HT weet ik niet of de hoes past. En passen is lastig nu, want HT zit op auto... :rolleyes:

Mocht ie niet passen, laat ik het je weten (ergens in het voorjaar)

Thx ;)

Heb op auco.de deze antenne gevonden, ziet er me wel cool uit! :D

105.jpg

Link naar reactie
Kan je alleen vertellen dat ik er geen probs mee heb, doet het perfekt en ziet goed uit en zonder doos veel goedkoper. ;)

Marc had er ook zo eentje geloof echter niet van auco, die had wel slechte ontvangst :D

Cool, dan moet ik de doos niet hebben :rolleyes:

Hebben ze daar nog zo'n leuke dingen?

Als de hardtop eraf is & de schnitzervelgjes eronderstaan voor de zomer zal ik em is posten in het members gedeelte.. :D

Link naar reactie
We zijn benieuwd:

Auco heeft veel leuke spullen, ook goede leerpoetsspullen, altijd ff korting vragen ;) Wat bijvoorbeeld niet in de folder staat is de leren armsteunen voor op je deurarmsteunen, ben ik heel blij mee :D

Zal is een mailtje sturen voor wat van de antenne zonder doos af te troggelen.. :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.