Ga naar inhoud

Katteproblemen


Delta737

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb nu de ht eropstaan en geen katten, maar breek de nek over de katten van de buren. Als de ht er afgaat krijg ik misschien hetzelfde probleem. Een UZI lijkt wat grof, maar een emmertje water, is daar geen ervaring mee?

Link naar reactie
Heb nu de ht eropstaan en geen katten, maar breek de nek over de katten van de buren. Als de ht er afgaat krijg ik misschien hetzelfde probleem. Een UZI lijkt wat grof, maar een emmertje water, is daar geen ervaring mee?

Ja, en het helpt niet. katten zijn wel ontzettend hardleers.

Je kan ze schoppen nat gooien en ze blijven terugkomen.

Katten hebben hun eigen terratorium, misschien moet je je eigen hartop zelf afbakeren (nat zeiken), dan ruiken ze dat en blijven misschien weg, prbeer het en laat het me weten of het helpt dan doe ik het ook :offtopic:

Link naar reactie
Als de ht er afgaat krijg ik misschien hetzelfde probleem.

Hoogst waarschijnlijk wel....

Dit is een probleem dat wereld wijd op alle fora's besproken wordt/is.

Kap afdekken met een hoes, kleed, handdoek... whatever en leer er mee leven

Of in de trent van wat Roodkapje opperde.......... emmertje leeuwe zeik halen uit de dierentuin. Dan is het eigendom van wel een hele grote kat :offtopic:

Link naar reactie
Ja, en het helpt niet. katten zijn wel ontzettend hardleers.

Je kan ze schoppen nat gooien en ze blijven terugkomen.

Katten hebben hun eigen terratorium, misschien moet je je eigen hartop zelf afbakeren (nat zeiken), :offtopic:

Geeft dat geen vlekken?
Link naar reactie

Er is een plantje dat "katteschrik" heet. Verkrijgbaar bij het tuincentrum. Wij hadden het in de tuin gezet n.a.v. overmatig tuinmisbruik door buurtkatten. werkt perfect.

Idee: haal een zooi van die plantjes, vermaal het spul en drenk een handdoek in het sap of zet er thee van. Leg de handdoek over je kap en..... :offtopic:

Je kan ook gewoon je kap open laten en vol gooien met tuinaarde. Plant die plantjes in aldus verkregen perkje. Ook nooit mer katten in je auto :schater:

Link naar reactie
daar komen we weer goed weg :offtopic:

BTW: ik ben een katteliefhebber, ;)

Mijn hond ook! :schater::schater: Hij sprint er altijd gelijk op af en jaagt er per uitlaatbeurt minsten 2 de boom in. :wave::wave: :D :thumbup::thumbup::thumbup:

Zelf heb ik nu al een hekel aan die beesten en dan hebben ze nog niet eens op met kap gelegen. (Jammer dat ik niet zo'n filmpje van die mitrailleur heb)

Link naar reactie

Bedankt allemaal voor jullie geweldig tips allemaal :schater: :offtopic:

Ik had niet gezocht( :wave: ), omdat ik niet had gedacht dat iemand hier al eerder over geklaagd had, maar niks is minder waar merk ik. In een van de oude draadjes wordt gesproken over een kattenschrik-spray, misschien iets praktischer als die tuinaarde in mijn Zzz :D Zal er eens naar kijken. En anders maar naar de Intertoys voor de super-soaker. :wave: Alleen dat vereist ook weer 24/7 bewaking ;)

Link naar reactie
Hardtop heb ik (nog) niet, met softtop open wordt ie zo nat van binnen. Dan toch maar weer de lui-igheid voorbij en elke keer de auto in de garage. :mellow:

O.K. :angry: daar houden Z-tjes van !!! :P

Link naar reactie

En daar ga jij nu net in de fout.

Mijn Z-je wordt wekelijks gewassen, en prima onderhouden door de dealer en/of mensen die er verstand van hebben (vraag Roodkapje).

Een BWM kan best tegen een beetje weerstinvoeden, anders had hij maar een Fiat moeten worden.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Nou, de katten van de buren hebben naast mijn achtertuin, nu ook mijn zetje ontdekt.

Sinds 2 dagen zit de softtop 's ochtends vol haren.

Overweeg de aanschaf van zo'n supersoaker waterpistool bij Bart Smit.

Link naar reactie
Die kan je ook heel goed met wasbenzine vullen.

Moet je er alleen nog even met een aansteker achteraan rennen... <_<

:schater: :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.