Ga naar inhoud

Katteproblemen


Delta737

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort de Zzz, maar sindsdien hebben de kat en ik een beetje ruzie. Die heeft namelijk nogal sterk de neiging om (als mijn auto buiten staat) op het dakje te gaan liggen, en (wat nog VEEL erger is) zijn nagels erin te zetten. Ik probeer hem al af te schrikken door elke keer als ik het zie het alarm af te laten gaan, maar ik ga ook niet 24/7 die auto bewaken. Heeft iemand hier (serieuze) oplossingen voor (waarbij de kat het ook gewoon overleefd dus... :unsure: ).

Ja, auto binnen zetten is een optie, maar als ik een half uur later weer weg moet zet ik hem niet elke keer binnen.... :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast Guest_Danny_*
Ik heb sinds kort de Zzz, maar sindsdien hebben de kat en ik een beetje ruzie. Die heeft namelijk nogal sterk de neiging om (als mijn auto buiten staat) op het dakje te gaan liggen, en (wat nog VEEL erger is) zijn nagels erin te zetten. Ik probeer hem al af te schrikken door elke keer als ik het zie het alarm af te laten gaan, maar ik ga ook niet 24/7 die auto bewaken. Heeft iemand hier (serieuze) oplossingen voor (waarbij de kat het ook gewoon overleefd dus... :unsure: ).

Ja, auto binnen zetten is een optie, maar als ik een half uur later weer weg moet zet ik hem niet elke keer binnen.... :wave:

Een emmertje water over de kat & ze houd niet meer van de ZZZ

Maak ze maar kletsnat ze overleeft het wel

Link naar reactie

De enige ervaring die ik ermee heb gehad was dat op vakantie een witte !!! kat graag op het dak in de zon wilde gaan liggen. Lekker zo'n warm zwart dak.

Dat was op te lossen door een doek over het dak heen te leggen. Voor nagels helpt dat echter niet. Mogelijk wel als je iets gebruikt waarop de kat niet lekker ligt (bv vuilniszak oid). Ziet er wel minder leuk uit maar een levende kat is ook wat waard.

Mogelijk bestaat er ook een geur oid waarmee het dak minder katvriendelijk wordt maar daarmee heb ik geen ervaring.

Link naar reactie

Blijft een prachtig filmpje.... Vooral die stribbelende pootjes.

Blijft met zo'n auto wel een nadeel dat er telkens kattekoppen op je middenconsile liggen leeg te bloeden.

(Sorry, ik weet geen oplossing voor je Z3/kat probleem anders dan een windbuks.)

Link naar reactie
Sorry, ik weet geen oplossing voor je Z3/kat probleem anders dan een windbuks.

Ben meer een honden liefhebber.

Maar om e.e.a. iets te verzachten.... Neem niet een al te sterke windbuks, en richt niet op de ogen.... :wave:

"Blijft een prachtig filmpje.... Vooral die stribbelende pootjes.

Blijft met zo'n auto wel een nadeel dat er telkens kattekoppen op je middenconsile liggen leeg te bloeden."

Dit irriteert me nogal, gaat echt te ver! Geintje kan, maar dit is mij te gemeend. Honden- vs kattenliefhebbers, waar gaat dit over? Sowieso wederom dit onderwerp. Is al zo vaak aan de orde gekomen hier. :unsure:

Link naar reactie

Het valt me op dat je nogal negatief bent vanavond Rob...

Dit filmpje is al tijden te zien op internet, en geloof me... Het is allemaal truckage.

Bij de opnamen van dit filmpje is geen enkele kat gewond geraakt....

Link naar reactie
Het valt me op dat je nogal negatief bent vanavond Rob...

Dit filmpje is al tijden te zien op internet, en geloof me... Het is allemaal truckage.

Bij de opnamen van dit filmpje is geen enkele kat gewond geraakt....

Ow, ben blij dat je me dat uitlegt, dat zou ik nou nooit gedacht hebben...

Link naar reactie
Het valt me op dat je nogal negatief bent vanavond Rob...

Beslist niet, jammer dat dat zo overkomt, maar hou er nu eenmaal niet van als mensen zo praten over dieren. Nogmaals, geintjes maak ik ook, maar ik proef hier geen geintje.

Nee, ik heb daar niet op gestemd... :unsure:

Link naar reactie
Nee, ik heb daar niet op gestemd... :offtopic:

Geeft niet hoor...

Trouwens.... ik heb geen windbuks..., wel een kat.... Het was dus eigenlijk wel een geintje.

Zwarte humor is ook wel eens leuk.

(En voordat ik weer e.e.a. over me heenkrijg.... Met zwarte humor bedoel ik geen grappen over negers !!)

Link naar reactie
Geeft niet hoor...

Trouwens.... ik heb geen windbuks..., wel een kat.... Het was dus eigenlijk wel een geintje.

Zwarte humor is ook wel eens leuk.

(En voordat ik weer e.e.a. over me heenkrijg.... Met zwarte humor bedoel ik geen grappen over negers !!)

Toch weer huggen, hoor! :offtopic: Over en uit maar?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.