Ga naar inhoud

Z3 logo


RobC

Aanbevolen berichten

Op mijn Z3 Roadster zit aan de achterzijde geen Z3-logo. Zo heb ik evenmin de type-aanduiding 1.8. Enerzijds vind ik dat jammer, met name van het Z3-logo, anderzijds vind ik het wel mooi, alleen het BMW logo. Hoe is dat bij jullie??

Op de Z3 Roadsters zie ik eigenlijk nooit type-aanduidingen als 1.8, 1.9, 2.0 etc.

Is dat standaard of heeft de eigenaar die verwijderd?? (Hoewel ik me plaatjes meen te herinneren waar wel een (hoog) getal stond (3.2???)).

Of zou dat laatste te maken hebben met het laten weten dat het niet om bijv. een 1.8 of 1.9 gaat??? De kenner ziet het uiteraard toch wel aan de uitla(a)t(en).

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb wel een Z3 logo, maar geen 1.8 aanduiding (niet dat ik dat erg vind want het is nou niet echt iets om mee te showen :P ). Gisteren zag ik een 2.0, en dat zag ik omdat 'et er op stond. Volgens mij zijn hier heel veel verschillen in, maar hebben ze wel allemaal als gelijkenis dat het Z3 logo er op staat.

Lijkt me ook wel iets wat je eenvoudig bij je dealer kan bestellen...

Link naar reactie
Op mijn Z3 Roadster zit aan de achterzijde geen Z3-logo. Zo heb ik evenmin de type-aanduiding 1.8. Enerzijds vind ik dat jammer, met name van het Z3-logo, anderzijds vind ik het wel mooi, alleen het BMW logo. Hoe is dat bij jullie??

Op de Z3 Roadsters zie ik eigenlijk nooit type-aanduidingen als 1.8, 1.9, 2.0 etc.

Is dat standaard of heeft de eigenaar die verwijderd?? (Hoewel ik me plaatjes meen te herinneren waar wel een (hoog) getal stond (3.2???)).

Of zou dat laatste te maken hebben met het laten weten dat het niet om bijv. een 1.8 of 1.9 gaat??? De kenner ziet het uiteraard toch wel aan de uitla(a)t(en).

Weet ik eigenlijk ook niet of er geen typeaanduidingen op staan.

Eigenlijk ook zelden gezien, kijk altijd naar de kont en de uitlaat om te zien wat het is.

3.2 heb je in ieder geval niet gezien. Op de (3.2) ///M staat alleen een ///M achterop.

Vind zonder typeaanduiding sowieso het mooiste.

Doodzonde is een zwaarder type aangeven dan je hebt. Al die mensen met hun ///M op de 316i :P

Link naar reactie
Gast Felix Z3 2.8 Roadster

Hai,

Op alle Z3's van voor 1999 (oud model) staat volgens mij alleen het logo en nooit de motorinhoud. Vwb wagens die jonger zijn, ik meen dat daar wel de variaties staan aangegeven zoals 2.0, 2.2, 3.0 en bij de huidige 2.5 en 3.0 etc

groet

Link naar reactie

Ik heb een Z3 uit 2000 en geen motortypeaanduiding, wel de Z3-aanduiding.

Je ziet er maar heel weing mét motortypeaanduiding volgens mij.

Wellicht was het standaard zonder en op verzoek met?

altijd naar de kont en de uitlaat om te zien wat het is

Pierre, kun je aan de uitlaat het verschil tussen bv een 2.0, 2,2, 2,8 en 3.0 zien?

Ik kan het niet. :P

Link naar reactie
altijd naar de kont en de uitlaat om te zien wat het is

Pierre, kun je aan de uitlaat het verschil tussen bv een 2.0, 2,2, 2,8 en 3.0 zien?

Ik kan het niet. :D

Nee Arno, je kunt alleen zien of je met een vier of zescilinder te maken hebt, en hadden de twee liters niet een enkele meer ovale uitlaat??

De 2.2 en 3.0 liter van dezelfde motorenserie na 06.2000 hebben dezelfde uitlaat. Bij de e46 hadden de topversies 2.8 of 3.0 altijd standaard chroomeindpijpjes, weet niet zeker of dat bij de Z3 ook zo is, keertje in de foldertjes opzoeken! ;)

Link naar reactie
Bij de e46 hadden de topversies 2.8 of 3.0 altijd standaard chroomeindpijpjes, weet niet zeker of dat bij de Z3 ook zo is, keertje in de foldertjes opzoeken! :D

Jawel hoor de 3.0 heeft standaard chroom eindpijpjes!! zie:hier

Onder download kun je de prijslijst en de uitvoeringslijst in pdf formaat inzien!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.