Ga naar inhoud

Mijn Kerst cadeautje ...

pvr

Aanbevolen berichten

Heb gisteren de Porter Cable poetsmachine gokocht met alle middelen erbij. Was iets over de $250, dus ongeveer de helft van de kosten wat die in Engeland kost. Moet nog wel een 110V converter kopen om hem op 240 V te kunnen draaien.

Zal hem niet op de Z gebruiken (Protech protected), maar wel op de X5 en de Golf.

Zie hier voor wat info ... http://www.detailingworld.co.uk/showthread.php?t=136

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Is dat niet een beetje veel geld voor een haakse slijper ?

Met een haakse slijper bereik je hele andere resultaten op de auto.... wordt dan toch wel een duur grapje om het weer te corrigeren. Het is dus goedkoper om een goede random orbit car polisher te kopen :) . Oh ja, en vergeet de additionelen niet zoals poetspads en poetsmiddelen. Die zijn ook niet goedkoop!

Ben benieuwd naar de resultaten pvr!

Link naar reactie
Even zonder grap. Is dit allemaal serieus?

Ik kan me wel voorstellen dat er poetsapparaatjes zijn maar moeten die echt zoveel geld kosten? Waar zit dat dan in?

Ik heb ooit de fout gemaakt om voor EUR 15,- bij de bouwmarkt een poetsmachine te kopen. Net zoals alle andere cheapie gereedschap is het dus bagger. Goedkoop is duurkoop doorgaans en zo ook bij dit soort spul. Ik heb twee accuboormachines, een van Bosch (de groene, niet de blauwe) en een Makita. Ik pak bijna altijd de Makita. Voelt degelijker, werkt prettiger.

Ik kan me overigens ook voorstellen dat pvr een totaalbedrag heeft genoemd incl. poetsmiddelen en die zijn ook prijzig. De resultaten die je ziet op de website komt niet alleen van het apparaat maar zeker ook van de gebruikte polijst en wax middelen!

Link naar reactie

Ziet er wel super uit. Vooral bij zwarte lak en andere donker lak is het verschil enorm.

Helaas heb ik artic-silber waardoor het verschil minder zichtbaar is. Nou ja helaas.......... ik hoef dus eigenlijk dus niet zoveel geld kwijt te zijn voor een glimmende auto ....jippie!!!!

:schater::schater::schater:

vorige auto zwart met spinnenwebbenlak. :newblush:

Link naar reactie

De machine zelf is $190, de rest is poetsmateriaal.

Heb vorig jaar ook nog £200 besteed aan Swissol was en bijbehorende spullen.

De Z hoeft niet gepoetst te worden vanwege de Protech laag die erop zit, maar als je aan de X5 begint te poetsen heb ik dagelang spierpijn :newblush:

Heb voor deze machine de Menzerna spullen erbij gekocht, en voor het aluminium (tree plank) Blue Job.

Iedereen vraagt altijd wat ik wil hebben voor de kerts, dus dit jaar zit het wel goed dan ... klein cadeautje is dan de Blue Job, iets duurder dan de Menzerna, dan is er nog de transformator en de stekker ervoor. Kortom, voor iedereen wat die mij wat wil geven dan.

Wat zal ik verrast zijn wat er voor mij onder de boom komt te liggen :thumbup:

Link naar reactie
Iedereen vraagt altijd wat ik wil hebben voor de kerts, dus dit jaar zit het wel goed dan ... klein cadeautje is dan de Blue Job, iets duurder dan de Menzerna, dan is er nog de transformator en de stekker ervoor. Kortom, voor iedereen wat die mij wat wil geven dan.

Wat zal ik verrast zijn wat er voor mij onder de boom komt te liggen :newblush:

Vertederend om te lezen dat er toch nog mensen in de Kerstman geloven. :schater:

Link naar reactie
De machine zelf is $190, de rest is poetsmateriaal.

Heb vorig jaar ook nog £200 besteed aan Swissol was en bijbehorende spullen.

De Z hoeft niet gepoetst te worden vanwege de Protech laag die erop zit, maar als je aan de X5 begint te poetsen heb ik dagelang spierpijn :newblush:

Heb voor deze machine de Menzerna spullen erbij gekocht, en voor het aluminium (tree plank) Blue Job.

Wat zal ik verrast zijn wat er voor mij onder de boom komt te liggen :thumbup:

Ok, duidelijk een hebbeding dus. Ik heb 3 auto's dus zou ook wel wat voor mij zijn.

Misschien een tip voor die trafo van je. http://www.omvormer.net/nl/dept_14.html

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in