Ga naar inhoud

Horloge voor de liefhebber

Marvin

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

HIER te bestellen ! :D

Smaakvol of niet !? :(

48vv41f.jpg

4cagzeo.jpg

Geef je mening ! -_-

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

goedkope namaaktroep :nono:

zelf heb ik wel een aardig :m: QP klokkie, maar dan originalo BMW :rolleyes:

Geplaatst:

Nou ja, goedkoop? Best veel geld voor een namaakje. Ongelooflijk dat dit gewoon vrijelijk verkocht kan worden. Daar zijn de grote horlogemakers als IWC, TAG Heuer en Breitling niet blij mee denk ik.

Volgens mij kan het nog goedkoper.... uit Thailand enzo....

Geplaatst:

wat voor klokkie dragen jullie??Ik een Oris TT1 day/time.

Geplaatst:
Ik heb alleen een klokkenspel :nono:

:rolleyes: van je contol cetjiel

Geplaatst:
:rolleyes: van je contol cetjiel

Hij werkt goed hoor Huub,

Ik gebruik 'm als zonnewijzer, broek naar beneden en met je kont in het zand, vaandel in de hoogste stand en ik kan je dan exact vertellen hoe laat het is (mits de zon schijnt) :nono:

Geplaatst:

Ik gebruik 'm als zonnewijzer, broek naar beneden en met je kont in het zand, vaandel in de hoogste stand en ik kan je dan exact vertellen hoe laat het is (mits de zon schijnt) :nono:

lekker :rolleyes::m:

Geplaatst:

En de datum bepaal je aan de hand van de periodieke ongesteldheid van de dame... :rolleyes:

Geplaatst:

tegenwoordig gaat menig onderwerp na slechts enkele reacties al helemaal niet meer over het originele TOPIC :nono::rolleyes::m:

Geplaatst:
tegenwoordig gaat menig onderwerp na slechts enkele reacties al helemaal niet meer over het originele TOPIC :nono::rolleyes::m:

Tegenwoordig?? <_<

Geplaatst:
tegenwoordig gaat menig onderwerp na slechts enkele reacties al helemaal niet meer over het originele TOPIC :m::rolleyes:<_<

Het onderwerp wordt vaak al snel sexueel getint en met flauwe grappen beantwoord. Mannen... :nono:

Ik ben blij dat ik hier niet aan meedoe.

Geplaatst:
Het onderwerp wordt vaak al snel sexueel getint en met flauwe grappen beantwoord. Mannen... :nono:

Ik ben blij dat ik hier niet aan meedoe.

Ja, ja Roomser dan de Paus? :rolleyes:

Zielige figuren :m:

Geplaatst:

Fortis Spacematic, en gelukkig niet zo'n nepper van BMW

rob

Geplaatst:

Deze hebben te veel kleurtjes maar als het alleen zwart wit zou zijn, zou hij qua ontwerp nog best aardig zijn. Als het een echte was dan. Dat horloge van Ivo kan ik me nog vaag herinneren, zag er wel gaaf uit volgens mij.

Geplaatst:

Vind het een schreeuwerig ding

Een Movado, ligt al jaren op m'n nachtkastje, boeit me niet.

Geplaatst:
Leuke klok, staal of rubber band?

Staal :foto: maar de rubberband is ook erg mooi

Geplaatst:
Staal :foto: maar de rubberband is ook erg mooi

Nice, leuke klok. Ik ben zelf aan het bieden op een Omega Seamaster (met axial uurwerk en blauwe bazel) Die wil ik al jaren..

Geplaatst:

ik vind klokkies altijd erg mooi, maar draag er al jaren geen meer. Mis het ook niet :foto:

heerlijk, zou iedereen moeten proberen, vroegah zou ik gek worden zonder :foto:

Geplaatst:
ik vind klokkies altijd erg mooi, maar draag er al jaren geen meer. Mis het ook niet :foto:

heerlijk, zou iedereen moeten proberen, vroegah zou ik gek worden zonder :foto:

Ik heb dat dus (nog) Ik heb mijn horloge dan ook nooit af. Voor mij is het het enige acceptabele sieraad dat ik kan dragen. Heb altijd al een beetje een horloge tik gehad.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen