Ga naar inhoud

Het moet ook niet gekker worden

ChrisXL

Aanbevolen berichten

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ziet erook niet echt uit als de in Nederland algemeen gebruikte vangrails.

Geplaatst:

Eerst in het echt zien, dan geloven. Als ze al in werking waren en er echt al zoveel aanwezig zijn, dan was daar al veel meer over geschreven in/op de diverse bladen en sites. En ik hoop echt dat ze er niet zijn, want dan ben ik gister toch echt een keer of 3 geflitst moeten zijn met snelheden die echt niet toegestaan waren. Kwam uit België en er was zo lekker weinig verkeer op de weg...... :newblush:

Zonet ook nog even op de site van Flitsservice gekeken, maar daar werd ook geen melding gemaakt van deze units. Deze jongens zijn altijd wel op de hoogte van het nieuwste op het gebied van controles.

Geplaatst:

Als er al zoiets zou zijn van een nieuwe flitskast waar nog nooit eerder over is gesproken, hoe kan het dan dat er wel meteen een enorme lijst is met locaties?

Dikke vette hoax dus of een leuke viral van de volkskrant :newblush:

Geplaatst:

Is weer zo'n "wawawawa" verhaal waar niks van klopt.

Deze flitsers worden alleen in zwitserland gebruikt.

Voor meer info over flitsen en ook deze grap kijk op flitsservice.nl

Groeten Maarten :newblush:

Geplaatst:

Waarschijnlijk weer één van de zovele bangmakerij berichten... Maar let ook even op die afschuwelijke (volkskrant) reacties. :newblush: Zum Kotsen!

Geplaatst:

Zoals hiervoor al werd gemeld, deze flitsers staan niet in NL, is ook wel redelijk duidelijk te zien op de foto. En de betrefende lijst met locaties is al zeker 4 jaar in omloop en komt eens in de zoveeltijd weer langs. En wees gerust, dergelijke camera's zouden veel te gevoelig zijn voor vandalisme om ze in NL te kunnen plaatsen.

Geplaatst:

Schrok me een ongeluk want spuit altijd lekker de drechttunnel in (staan toch geen cameras dacht ik).

P.s een kennis van mij haalde met zn M5 250 km/uur in de kiltunnel naar Gravendeel zei die, maar ik wil jullie niet op slechte ideen brengen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen