Ga naar inhoud

Top gear's Vicky met Z3 M

IvoZ3

Aanbevolen berichten

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

en ze heeft stand-in nodig om te driften, zoals JC dat wel heeft :schater:

Geplaatst:

Met deze Vicky zou ok ik wel eens een snelle rit willen maken, maar dan wel in een ZZZ <_< ;)

Geplaatst:

Ja, ben het volkomen met haar eens, wat een fun iedere keer als je erin rijdt, ik went er ii nog niet aan integenstelling tot met de meeste andere auto's die ik heb gereden, iedere keer weer een uitdaging en een big smile <_< ;)

PS: De ster wordt weggevaagd

Geplaatst:
Ik denk dat Vicky wel eens van de andere kant zou kunnen zijn.... -_-

Ben het daar wel met je over eens. Ze heeft iets waardoor je denkt dat ze ´s ochtends wakker wordt naast een andere vrouw -_- ;)

Trouwens wel een lekker filmpje :thumbup:

Geplaatst:
Ik denk dat Vicky wel eens van de andere kant zou kunnen zijn.... :thumbup:

Daar voel je niets van, hoor. -_-

Geplaatst:
Daar voel je niets van, hoor. :thumbup:

Als ze het vraagt............

Geplaatst:

Ik denk trouwens dat ze van het programma fifth gear is en niet van Top Gear, ze rijdt toch steeds met die Tiff Needell?

Geplaatst:
Ik denk trouwens dat ze van het programma fifth gear is en niet van Top Gear, ze rijdt toch steeds met die Tiff Needell?

klopt

Geplaatst:

Hoewel jarig, toch aardig scherp, die Tony. :newblush:

Geplaatst:

Zowel Vicky als Tiff hebben eerst gepresenteerd bij TopGear. De goede ouwe tijd...

Geplaatst:
Ik denk dat Vicky wel eens van de andere kant zou kunnen zijn.... :mellow:

zeg, zie jij dat niet een beetje heel vaak. Ik ga nu toch twijfelen aan je eigen interesses hoor :thumbup:

Volgende keer eens ff met Eva praten (en de'r zusje dan ook maar gelijk :schater: )

Geplaatst:
Volgende keer eens ff met Eva praten (en de'r zusje dan ook maar gelijk :schater: )

eefsaarab4.jpg

Die linker bedoel je? Helaas voor jou gaat die binnenkort trouwen :thumbup:

Geplaatst:
Die linker bedoel je? Helaas voor jou gaat die binnenkort trouwen :thumbup:

Nou en? Shrike is toch ook getrouwd? ;)

Geplaatst:
Nou en? Shrike is toch ook getrouwd? :thumbup:

Precies!

Als je GAAT trouwen hou je nog van elkaar toch? Alles daarna is bergafwaards :schater:

Geplaatst:

he, daar is Saar :thumbup:

Geplaatst:
Precies!

Als je GAAT trouwen hou je nog van elkaar toch? Alles daarna is bergafwaards :schater:

Gaan we serieus doen?? :thumbup:

Geplaatst:

Laat ik het maar zien als een statement. We spreken elkaar. Over een een aantal jaren. :thumbup:

Geplaatst:
Laat ik het maar zien als een statement. We spreken elkaar. Over een een aantal jaren. :thumbup:

Als ik getrouwd ben bedoel je? ;)

Geplaatst:
Als ik getrouwd ben bedoel je? :thumbup:

Lennart toch... Tegen de tijd dat jij haartjes kreeg woonde ik al lang samen... ;)

Geplaatst:
eefsaarab4.jpg

Die linker bedoel je? Helaas voor jou gaat die binnenkort trouwen :P

Die rechter mag ook meekomen hoor -_- . Een keer met de Shrike zal haar leven veranderen, ze keek de laatste keer al zo smachtend en daarnaast, er is genoeg Shrike om te verdelen onder de vrouwen. Beetje de SP gedachte die door NL waait.

Maarre, je bedoelt dus dat de zus van Eva wel bij een goedopgevoede vent is die eerst met haar trouwt voordat hij haar zwanger maakt? Dat zal gezellig zijn in de familie :P:schater:

Geplaatst:
Lennart toch... Tegen de tijd dat jij haartjes kreeg woonde ik al lang samen... :P

Waarschijnlijk was ik nog niet eens geboren :D

Die rechter mag ook meekomen hoor -_- . Een keer met de Shrike zal haar leven veranderen, ze keek de laatste keer al zo smachtend en daarnaast, er is genoeg Shrike om te verdelen onder de vrouwen. Beetje de SP gedachte die door NL waait.

Maarre, je bedoelt dus dat de zus van Eva wel bij een goedopgevoede vent is die eerst met haar trouwt voordat hij haar zwanger maakt? Dat zal gezellig zijn in de familie :P:schater:

Kom d'r maar halen zou ik zeggen, en trouwen is trouwens zoooo passé :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen