Ga naar inhoud

Geinige fotootjes

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

360587autouniontypecstrcw4.jpg

Bedankt, Sledge. Voor de echte ouwe jongens: de Shadows maakten ooit een nummer met de titel die je leest op het nummerbord: 36-24-36. Men noemde dat toendertijd ideale maten. Was ooit de titelsong van Top Of Flop, hier in Nederland. De eigenaar van dit kenteken is waarschijnlijk geen 18.

Link naar reactie

Door de VARA wordt op 9 december 1961 de eerste aflevering van Top Of Flop op televisie uitgezonden. Herman Stok is de presentator van deze Nederlandse versie van het Engelse Juke Box Jury. In de eerste aflevering bepalen platenbaas Henk Stibbe, actrice Kitty Jansen, Ria Valk en Tom Kelling welke plaat een TOP of een FLOP is. Volgens de jury is de nieuwe single van Elvis Presley, No More, een flop. In augustus 1965 wordt de laatste aflevering van Top Of Flop uitgezonden. Al die jaren is 36-24-36 van The Shadows de tune van het programma.

Link naar reactie
Door de VARA wordt op 9 december 1961 de eerste aflevering van Top Of Flop op televisie uitgezonden. Herman Stok is de presentator van deze Nederlandse versie van het Engelse Juke Box Jury. In de eerste aflevering bepalen platenbaas Henk Stibbe, actrice Kitty Jansen, Ria Valk en Tom Kelling welke plaat een TOP of een FLOP is. Volgens de jury is de nieuwe single van Elvis Presley, No More, een flop. In augustus 1965 wordt de laatste aflevering van Top Of Flop uitgezonden. Al die jaren is 36-24-36 van The Shadows de tune van het programma.
Dan kan je vast dat strakke :blink: gitaar riedeltje ook wel even laten horen?
Link naar reactie
Bedankt, Sledge. Voor de echte ouwe jongens: de Shadows maakten ooit een nummer met de titel die je leest op het nummerbord: 36-24-36. Men noemde dat toendertijd ideale maten. Was ooit de titelsong van Top Of Flop, hier in Nederland. De eigenaar van dit kenteken is waarschijnlijk geen 18.

En Zuid Afrikaan, ik heb een half jaar in die provincie gewoond, GP (gauteng provence), maar nooit deze auto zien rijden, helaas. Had het wel eens in het echt willen zien.

Link naar reactie
Goh, Rob.

Ben jij zo oud ? Dat herinner ik me toch niet meer...

Wel een leuk deuntje, toen muziek nog puur en helder klonk. Geen bliepjes, vervormingen, echo's enz.

Weer wat geleerd vandaag. :muur:

Rob is niet oud, maar heeft een goed geheugen. Maar rob, wees eens eerlijk, was dat parate kennis of gekopieerd van muziekkrant oor of zoiets. :blink: Ik kan tenmiste hank.marvin op bas en bruce welch op solo nog bedenken.
Link naar reactie
Rob is niet oud, maar heeft een goed geheugen. Maar rob, wees eens eerlijk, was dat parate kennis of gekopieerd van muziekkrant oor of zoiets. :blink: Ik kan tenmiste hank.marvin op bas en bruce welch op solo nog bedenken.

Mohikaan gaat winnen in dit geheugenspelletje voor krasse knarren. Of Rob moet de andere namen kennen.

Ik verlies zowieso. (te jong)

Link naar reactie
Wat ik plaatste komt via google.

In het nummer 36.24.36 was Hank B. Marvin was de sologitarist, Bruce Welch de slaggitarist, Jet Harris de basgitarist en Tony Meehan de drummer. De eerste bezetting van de band. En dit doe ik als oude Shadowfan geheel uit het hoofd. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in