Ga naar inhoud

Wat leuks gedaan vandaag???


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

Wat heb ik gedaan vandaag? Aan de zijkant van de stoelen zitten geleiders van de veiligheidsgordels.

Deze waren afgebroken. Om ze te vervangen moesten de stoelen verwijderd worden en de bekleding eraf genomen worden. De BMW dealer schatte het op "3-4 uur" werk.

Ook wilde ik graag en setje Xeon lampen hebben. Dit alles overwegende heb ik verleden week een garage in reeuwijk gebeld om het daar te laten uitvoeren. Netjes een afspraak gemaakt en bij aankomst rolde de voorganger net van de brug. Om de tijd te nuttig te besteden een laptop meegenomen om daar te werken en dhr R te R niet onnodig van zijn werk af te houden. De prijs viel reuze mee. We mogen geen reclame maken op dit forum, dus ik kan alleen vertellen dat de garagehouder ook een Z3 had, met een rood kapje en nog een aantal lampen setjes heeft.

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag een presentatie over pensioen gegeven in Eindhoven. Drie uur rijden voor een presentatie van 1 uur en een kwartier!! Op de terugweg gesneden door een Kl..TZ.K in een ster 220. Bij het eerstvolgende stoplicht stond ik naast de EIK.L Ik begon direct met :D en :D en :P maar nog net niet met :) Toen zag ik dat er een hele grote hoe zal ik het zeggen .. donkergekleurde medelander in zat. Ik heb toen maar gas gegeven (een 220 Patserbak is een eitje voor mijn 218PK) en ben een broodje shoarma gaan halen.

Link naar reactie
Deze post kan nog net, wat mij betreft.

Je gaat al gauw over de grens met dit soort typeringen Rob. Je kunt de kleur weglaten maar dan weet je niet dat het over een hele grote zwarte jongen gaat van het type kickboxer. Ik heb vroeger vakantiewerk gedaan in een melkfabriek en daar liepen wat jongens rond die ...hoe zal ik het zeggen... wat minder geestelijke bagage hadden. Er liep er een tussen en die zei altijd tegen een Surinaamse collega "He Chocoprins" Dat is nog eens een aardige omschrijving of niet?? Heb ik ook nooit meer gehoord daarna.

Link naar reactie
Je gaat al gauw over de grens met dit soort typeringen Rob. Je kunt de kleur weglaten maar dan weet je niet dat het over een hele grote zwarte jongen gaat van het type kickboxer.

En dat allemaal in een flits door een auto ruitje gezien :thumbup: (voordat je wegstoof met je 200+ pk :schater: )

Link naar reactie

Txs Sledge. Ik moet dus nog heel wat verhalen verzinnen voor de volgende mijlpaal :thumbup:

@Rob Waarmee kom ik dan wel weg? Vooropgesteld dat ik wil wegkomen. Als je niet beweegt kun je namelijk nog alle kanten op heb ik wel eens gehoord

Link naar reactie

Ik heb trouwens vandaag mijn M-kieuwen ontvangen en chromen eindstukken voor mijn uitlaat. Morgen ontvang ik een offerte om het interieur te upgraden naar Extended Walnuss zoals ik meen Z3 heeft. Ben benieuwd wat het gaat kosten. Heeft iemand ervaring met Tijger Leathers uit den Haag?

NB Voordat de leukste thuis weer toeslaat: Ik bedoel ervaring met autobekleding. Zij verkopen ook kinky leren pakjes voor vrouwen. Ook lekker maar daar gaat het nu even niet om

Link naar reactie
Op mijn photobucket vind je enkele foto's met naadlijnen.

http://s76.photobucket.com/albums/j31/sled...p;addtype=local

Ik zie dat ze ook de lederen interieurs voor de grote beurt maken. Dat ziet er altijd netjes afgewerkt uit. Ben ook benieuwd naar de kosten. Deuren, console en stoelen?

Ik heb al "gewoon walnuss" dat betekent stoelen, rollbars, hoes pook, randen matten, stuur deels, en deuren deels. Ik wil het volledige dashboard inclusief middenconsole laten doen plus nog wat extra op de deuren.

Ik heb het via DGB. Ziet er inderdaad goed uit.

Link naar reactie
Nog niks leuks gedaan vandaag, behalve werken.

Vanmiddag ga ik wat leuks doen.

Z3 rijden :huh: en een date :surprise:

Nu ff snel een paar uurtjes snurken.

Als het goed gaat verlopen, dat post ik wel wat <_<

Welterusten en succes met je date.

De rest van NL gaat nu in de file staan en werken.

Link naar reactie
Ik heb trouwens vandaag mijn M-kieuwen ontvangen en chromen eindstukken voor mijn uitlaat. Morgen ontvang ik een offerte om het interieur te upgraden naar Extended Walnuss zoals ik meen Z3 heeft. Ben benieuwd wat het gaat kosten. Heeft iemand ervaring met Tijger Leathers uit den Haag?

NB Voordat de leukste thuis weer toeslaat: Ik bedoel ervaring met autobekleding. Zij verkopen ook kinky leren pakjes voor vrouwen. Ook lekker maar daar gaat het nu even niet om

De eigenaar is diezelfde grote donkergekleurde medelander type kickboxer waar jij het eerder over had (op rolschaatsen) en hij heet Nol.

Als hij je aanspreekt rijmt hij in de trend van " Ik ben Nol en als ik je te pakken krijg ................ hol".

Ik zou maar oppassen :schater: :schater:

Overigens ook een goed adres voor als je wat overgewicht kwijt wilt. :surprise: :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.