Ga naar inhoud

Wat leuks gedaan vandaag???


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

Gister keuken gekocht :) :D

Ben het helemaal met jullie eens. Wij zijn ook geen types die er aan moeten denken om elk weekend op pas te gaan voor het uitzoeken van een keuken. Gisteren gingen we voor het opdoen van ideeën en een prijsindicatie. Kwamen we bij een zaak binnen stond daar precies de keuken zoals we die samen al enige tijd in gedachte hadden. Gelijk maar eens een tekening en een offerte laten maken, waarbij we niet hebben gekeken naar prijzen, maar puur naar kwaliteit. Einde van de rit vertelde de verkoper dat ze gister een VIP-dag hadden wat in hield dat op het apparatuur en het natuursteen 50% korting af ging. Toen nog een beetje eraf gepraat en konden we elkaar een hand geven. Wel even laten opnemen dat tot het moment van afroep alles nog veranderd kan worden, waarbij we dan nog steeds aanspraak kunnen maken op de actie van gister ;) .

Maar goed, dat was de aanschaf. Ik heb een aantal jaren geleden onwijs veel gedonder gehad met het plaatsen; zijkant niet juiste kleur, levertijd nieuw kastje 6 weken, fabriek dicht, etc etc.

We gaan het allemaal zien en horen.

Komt me bekend voor, laatste stuk van de rekening nooit betaald vanwege onenigheid over de afleverkwaliteit. Is iedere keer afwachten wat ze ervan breien :nono:

Veel plezier met jullie nieuwe stulpje. En houdt de knip in de gaten, bij de afwerking vliegt het geld de deur uit. Had de ruwbouw tot op de cent gecalculeerd maar daarna :muur::muur: eerste paar maanden op sinaasappel kistjes gezeten voor de oude TV van mijn schoonouders waarop iedereen leek op de Hulk :lol:

Voor de rest niet zo veel leuks gedaan, gister de auto's nog eens gepoetst na 4 weken, drie keer insoppen alvorens ze schoon waren.

Vandaag met de kids naar de binnenspeeltuin waar Sinterklaas langskwam en straks nog ff lekker buiten de deur eten.

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

eergister (ok een beetje laat), een nieuw huisgenootje gekocht, aangezien ik de honden niet in de auto wil, deze mag wel, laat geen haren achter en krabt niks kapot!!! :schater:

dit is zijn/haar onderkomen voor ff, ben opzoek naar een grotere!

Want dit beesie groeit best hard.

dit een foto van haar/hem. Handtam

Nou da's dan de laatste keer dat je mijn auto hebt gepoetst. Ik durf niet meer binnen te komen bij je :)

Ook carbon look trouwens?

Link naar reactie
eergister (ok een beetje laat), een nieuw huisgenootje gekocht, aangezien ik de honden niet in de auto wil, deze mag wel, laat geen haren achter en krabt niks kapot!!! :schater:

dit is zijn/haar onderkomen voor ff, ben opzoek naar een grotere!

Want dit beesie groeit best hard.

vanalleswat015ah3.jpg

dit een foto van haar/hem. Handtam

vanalleswat016gz7.jpg

Geen Boa, maar ik heb Pythons :o

P1010065.jpg

Link naar reactie
pj311 blijft een kniesoor. ;) B) 't Gaat maar om één lettertje...

Tja, kom niet aan m'n broertje. Ooit Rimbro zien afzeiken zonder reactie van Ivo, of omgekeerd? :wub:

Kijk, daar hebben we 't over. ;)

was eigenlijk bedoeld als compliment ter ere vv zijn dure aankoop

kweet, druk me soms complex doch kort uit.

gegroet, pj kniesoor van dienst

Link naar reactie
was eigenlijk bedoeld als compliment ter ere vv zijn dure aankoop

kweet, druk me soms complex doch kort uit.

gegroet, pj kniesoor van dienst

Moest er ook om laggen maar je weet die Rob he :wub:

Link naar reactie
was eigenlijk bedoeld als compliment ter ere vv zijn dure aankoop

kweet, druk me soms complex doch kort uit.

gegroet, pj kniesoor van dienst

Hé, Kniesoor, je ziet toch wel de smilies, hoop ik?

Ik ben niet zo'n kwaaie als 't vaak lijkt hier, hoor! :wub:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.