Ga naar inhoud

Wat leuks gedaan vandaag???


Gast ArjanR1

Aanbevolen berichten

Vandaag ons project afgerond,nog niet 100 punten af maar vanavond onze eerste nacht in de nieuwe woning.Na twee maanden regelen is ons casco nieuwbouw appartement een naar onze smaak een fantastisch "loft" geworden.

Nu nog wachetn op de op maat gemaakte schuifdeuren van 3 meter hoog bij 2.25 meter breed en nog een tig aantal meters plinten en een gedeelte van de Buthaup keuken die we hebben bijbestelt :kisstogether:

Duik zo lekker in mijn waterbed na het nuttigen van een Chivas.

Link naar reactie
  • Reacties 220
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vandaag ons project afgerond,nog niet 100 punten af maar vanavond onze eerste nacht in de nieuwe woning.Na twee maanden regelen is ons casco nieuwbouw appartement een naar onze smaak een fantastisch "loft" geworden.

Nu nog wachetn op de op maat gemaakte schuifdeuren van 3 meter hoog bij 2.25 meter breed en nog een tig aantal meters plinten en een gedeelte van de Buthaup keuken die we hebben bijbestelt :kisstogether:

Duik zo lekker in mijn waterbed na het nuttigen van een Chivas.

huub zoveel geld en dan nog letters vergeten

bulllllllllllthaup stealers

Link naar reactie
Rob heeft waarschijnlijk in mijn post zitten modden ^_^

Maar je hebt gelijk ga L toevoegen als ik betaald heb :kisstogether:

Nee Huub, Ik klooi niet met mijn broer's post. Niet nu, in elk geval. -_-

Er wordt op geduid dat je de letter "L" bent vergeten, da's alles.

Link naar reactie
Nee Huub, Ik klooi niet met mijn broer's post. Niet nu, in elk geval. ^_^

Er wordt op geduid dat je de letter "l" bent vergeten, da's alles.

dan ben ik zelf de schuldige -_- :kisstogether:

Link naar reactie
dan ben ik zelf de schuldige ^_^ :kisstogether:

pj311 blijft een kniesoor. :lol: :D 't Gaat maar om één lettertje...

Tja, kom niet aan m'n broertje. Ooit Rimbro zien afzeiken zonder reactie van Ivo, of omgekeerd? -_-

Kijk, daar hebben we 't over. ;)

Link naar reactie
Je hebt hoop ik toch wel meteen een computer met adsl verbinding tot je beschikking in je nieuwe huis? :foto: ;)

Alvast een goede nachtrust gewenst Huub. :rolleyes:

Je leest het nog wel, Huub was al volop actief vanavond. Yep, in het nieuwe huis.

Link naar reactie

Vandaag weer niks meegemaakt net als gister. Eergister ben ik al vergeten want ik zit aan de whiskey. Morgen zou ik naar Jelle (Mr. Jones) om zijn persenning op te halen maar die reageert nergens op. Waarschijnlijk overleden ofzo. Heeft er nog iemand een Z3 jasje over?

Link naar reactie
Mieters!!!!!! RubenZ3, ^_^ -_-

Wordt het een projektmatig bouwplan, of heb je het helemaal zelf in de hand?

Het wordt misschien tijd voor mijn zwager en ik om er nu ook aan te beginnen.

Ik kom zeker koffie lurken en kan een oogje in het zeil houden tijdens de bouw van je huis.

Een beetje sociale controle is nooit weg toch?

Recentelijk 2 ongure gasten naar de 1e hulp van het Ant. ZH gebracht die niets op het land hadden te zoeken en aan het struinen waren en een gigantisch grote bek hadden. :angry:

Nu niet meer. :D

Is één van de woningen die Bunnik / Riz-bouw aan het bouwen zijn. Stond er nog een te koop en die hebben wij gelukkig kunnen kopen. Doordat de bouw al enige tijd geleden is begonnen, is de oplevering al redelijk snel.

Je schijnt vanaf het pad zo achter in mijn achtertuin te kunnen kijken. Weet je gelijk op welke hoogte de woning ligt. En, je stapt dus zo in de tuin voor een bakkie.

Dus het was weer zo ver dat er van die eikels rond liepen :angry: Ze blijven aan de gang. Goeie actie van je :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Juist... Is voor mij alweer meer dan 15 jaar geleden (bouw van huis, dus), maar ik huiver nu nog als ik eraan terugdenk. Eindeloos winkels in/uit, terug naar hier rijden, of nee was het daar niet beter ?

Ik denk dat je je ZZZ het volgende voorjaar effe mag vergeten -_-

Gister keuken gekocht :thumbup: ^_^

Ben het helemaal met jullie eens. Wij zijn ook geen types die er aan moeten denken om elk weekend op pas te gaan voor het uitzoeken van een keuken. Gisteren gingen we voor het opdoen van ideeën en een prijsindicatie. Kwamen we bij een zaak binnen stond daar precies de keuken zoals we die samen al enige tijd in gedachte hadden. Gelijk maar eens een tekening en een offerte laten maken, waarbij we niet hebben gekeken naar prijzen, maar puur naar kwaliteit. Einde van de rit vertelde de verkoper dat ze gister een VIP-dag hadden wat in hield dat op het apparatuur en het natuursteen 50% korting af ging. Toen nog een beetje eraf gepraat en konden we elkaar een hand geven. Wel even laten opnemen dat tot het moment van afroep alles nog veranderd kan worden, waarbij we dan nog steeds aanspraak kunnen maken op de actie van gister :thumbup: .

Maar goed, dat was de aanschaf. Ik heb een aantal jaren geleden onwijs veel gedonder gehad met het plaatsen; zijkant niet juiste kleur, levertijd nieuw kastje 6 weken, fabriek dicht, etc etc.

We gaan het allemaal zien en horen.

Link naar reactie
Maar goed, dat was de aanschaf. Ik heb een aantal jaren geleden onwijs veel gedonder gehad met het plaatsen; zijkant niet juiste kleur, levertijd nieuw kastje 6 weken, fabriek dicht, etc etc.

Klinkt mij allemaal heel bekend in de oren, we hebben ook zo'n lijdensweg moeten doorlopen.

Je moet in ieder geval een bedrag van zo'n 1000,= Euries open houden, dat geeft je in ieder geval een poot om op te staan en zo te lezen is de toko waarmee je zaken doet een gerenomeerde keukenboer en zal hierover niet moeilijk doen.

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning, het zijn BESTE HUIZEN met een heerlijke garage en een fijne tuin met een geweldige ligging. :thumbup: ^_^

Ik zal met mijn zwager nog intensiever patroulleren en mocht je ergens hulp bij nodig hebben, dan hoor ik het wel.

-_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.