Ga naar inhoud

Lambo uitvoering


crusader

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

je kan het zo vaak herhalen als je wilt: lijkt me handiger je energie te steken in de aanpak van spam. Dus: niet posten als niet-geregistreerd zoals eerder toegezegd. En ja.. vooral lekker de posts verwijderen voordat de discussie weer op gang komt :angry:

Wou je de spam laten staan dan?? Voor de duidelijkheid: ook ik ben voor niet posten als je niet geregistreerd bent.

Link naar reactie
Wou je de spam laten staan dan?? Voor de duidelijkheid: ook ik ben voor niet posten als je niet geregistreerd bent.

rob, voor de duidelijkheid: mijn reactie had betrekking op tevens verwijderde posts van mijzelf en ZZZtje in dit topic, niet de spam zelf... die spambagger mag asap weg maar de rest had best kunnen blijven. Dat het niet wenselijk is op spam te reageren begrijp ik, echter kan het ook niet zo zijn dat topics op freeze gaan op het moment dat een of andere onverlaat 34 smut-links aan een topic toevoegt. Life goes on, ook op dat moment :blink:

Overigens dank voor je rol als mod: kan me voorstellen dat het bewaken, editten en evt. weghalen enigszins arbitrair en daarmee niet altijd makkelijk is.

<_<

Link naar reactie
Er wordt gevraagd om niet te reageren op spam, en ondanks de herhaalde verzoeken blijk je dit toch nog niet te begrijpen. De reacties hebben niks toe te voegen aan dit topic en heb ik daarom ook verwijderd.

Ik begrijp het wel, maar ben het gewoon niet met je eens. Er is een wezenlijk verschil tussen begrip voor een standpunt hebben en het ergens mee eens zijn, maar dat begrijp je kennelijk niet (:blink:). Volgens mij is er eerder aangegeven dat niet-geregistreerde gebruikers niet meer kunnen posten, je verzoek en de regels zijn dus tegenstrijdig.

Of de reacties iets of niets toe te voegen hebben aan een topic is subjectief: het lijkt er op dat je nu de grens wilt bepalen en je god-mode te pas en te onpas aanwendt om naar mijn mening meer dan noodzakelijk te verwijderen. Daar vind ik van alles van maar dat vertrouw ik niet aan dit topic toe.

So be it.

<_< ... ^_^

Link naar reactie
Ik begrijp het wel, maar ben het gewoon niet met je eens. Er is een wezenlijk verschil tussen begrip voor een standpunt hebben en het ergens mee eens zijn, maar dat begrijp je kennelijk niet (:blink:). Volgens mij is er eerder aangegeven dat niet-geregistreerde gebruikers niet meer kunnen posten, je verzoek en de regels zijn dus tegenstrijdig.

Of de reacties iets of niets toe te voegen hebben aan een topic is subjectief: het lijkt er op dat je nu de grens wilt bepalen en je god-mode te pas en te onpas aanwendt om naar mijn mening meer dan noodzakelijk te verwijderen. Daar vind ik van alles van maar dat vertrouw ik niet aan dit topic toe.

So be it.

<_< ... ^_^

ik ben 't helemaal met Martijn eens...niet geregistreerd is niet posten.

Link naar reactie
Ik begrijp het wel, maar ben het gewoon niet met je eens. Er is een wezenlijk verschil tussen begrip voor een standpunt hebben en het ergens mee eens zijn, maar dat begrijp je kennelijk niet ( :blink: ). Volgens mij is er eerder aangegeven dat niet-geregistreerde gebruikers niet meer kunnen posten, je verzoek en de regels zijn dus tegenstrijdig.

Of de reacties iets of niets toe te voegen hebben aan een topic is subjectief: het lijkt er op dat je nu de grens wilt bepalen en je god-mode te pas en te onpas aanwendt om naar mijn mening meer dan noodzakelijk te verwijderen. Daar vind ik van alles van maar dat vertrouw ik niet aan dit topic toe.

So be it.

<_< ... ^_^

In het eerste deel van je betoog kan ik me vinden.

Het tweede deel stuit me echter tegen de borst, Martijn. Zwaar tegen de borst.

Je aantijgingen aan het adres van Sledgehammer zijn volkomen onterecht en het is duidelijk dat je hem niet kent. Danny heeft niet die eigenschappen die je hem hierboven toeschrijft, is een uiterst aimabele knaap die vanaf zijn aanmelding hier veel, heel veel zinnigs heeft bijgedragen als member, moderator en de laatste tijd als administrator. Je doet hem met deze woorden zwaar onrecht aan en excuses zouden terecht zijn.

Link naar reactie
In het eerste deel van je betoog kan ik me vinden.

Het tweede deel stuit me echter tegen de borst, Martijn. Zwaar tegen de borst.

Je aantijgingen aan het adres van Sledgehammer zijn volkomen onterecht en het is duidelijk dat je hem niet kent. Danny heeft niet die eigenschappen die je hem hierboven toeschrijft, is een uiterst aimabele knaap die vanaf zijn aanmelding hier veel, heel veel zinnigs heeft bijgedragen als member, moderator en de laatste tijd als administrator. Je doet hem met deze woorden zwaar onrecht aan en excuses zouden terecht zijn.

Jullie hebben beiden pm.

aangepast door MdV
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.