Ga naar inhoud

eindelijk een inkijkje

The Shrike

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb uit betrouwbare bron dat dit een schematisch inkijkje is in een vrouwenbrein. Ik heb er nu 3 uur naar gekeken en nog snap ik de beweegredenen en logica niet. ;) :D

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik denk dat ie bedoeld dat vrouwen zo dom zijn dat ze op het eigen forum steeds weer terugkeren om het plaatje te zien. Dit als een soort vicieuze cirkel. Erg flauw en vrouw onvriendelijk. Zal zijn eigen beperkte brein wel proberen te compenseren. ;)

EDIT: sorry, ik zag alleen een leeg plaatje. Nu werkt het wel. Ziet er wel vermakelijk uit.

Geplaatst:

De balletjes zullen wel vrouwen zijn en alle andere dingen kleding- en schoenenwinkels.

Geplaatst:

vind het al knap om zoiets te verzinnen, laat staan begrijpen

Geplaatst:
51keeropkeerverrassenrc6.gif

Anne

Onaangename verrassingen liever niet !!

Geplaatst:
Ik heb uit betrouwbare bron dat dit een schematisch inkijkje is in een vrouwenbrein. Ik heb er nu 3 uur naar gekeken en nog snap ik de beweegredenen en logica niet. :D :D

viritueel een circulatie van overdosis chromosonen van female testeron vóór de spontane eisprong ;)

Geplaatst:
viritueel een circulatie van overdosis chromosonen van female testeron vóór de spontane eisprong :lol:

Ben jij dit wel Ruud die dit post ?????????????????????????????? :D

Of is het een vrindje van je !

2vw8xt3.jpg

:D

Geplaatst:
Ben jij dit wel Ruud die dit post ?????????????????????????????? :D

Zeker.......... :D

Geplaatst:
Hoi Cora rijd je auto weer lekker?

André

Ja André, rijdt weer heerlijk! Heel erg lekker zelfs .. zie mijn reactie op het lijntje "bij ruud op de brug" ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen