Ga naar inhoud

echt waar


sander

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nieuwe baas DUS nieuwe auto !!!! ( voor de zakelijke km uiteraard )

het is geworden een Skoda octavia combi 2.0 TDI elegance

extra's :

navigatie 6.5 inch kleurenscherm

sportpakket: sportstoelen leren sportstuur, pook, handrem

lichtmetaal 225/45/17

verder is hij standaard zeer complet

ik vond deze de meest complete dikke ( duitser ) voor het geld

hij wordt in jan 2007 geleverd ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen

dit wou ik jullie toch even melden,

sander

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Zeer goeie keus als je moet dieselen en ruimte wilt hebben. Qua afwerking beter dan de Spaanse zuster. Komt in menig test goed uit de verf, zeker wat afwerking betreft.

Daar ga je van genieten!!

Geplaatst:

Vriend van me heeft exact dezelfde uitvoering. Persoonlijk niet kapot van het uiterlijk maar het rijdt perfect en voor dat geld zeker geen slechte keuze. Veel plezier ermee!

Geplaatst:

benieuwd naar je ervaringen tegen die tijd.

Mag begin vlg jaar ook weer wat anders uit gaan zoeken en deze staat voorlopig ook op de longlist. Met de 170PK diesel.

Geplaatst:
Mag begin vlg jaar ook weer wat anders uit gaan zoeken en deze staat voorlopig ook op de longlist. Met de 170PK diesel.

Precies: De RS :D

Staat ook op mijn lijst voor volgend jaar. Lekker makkelijk voor de wintersport :muur:

Geplaatst:

Heb een Skoda Fabia gereden. Prima auto, veel ruimte en rijdt volwassen. Ik heb voor de Octavia gestaan maar vond het dashboard wat saai (net als de Fabia trouwens). Lijkt me verder een prima auto. Veel plezier ermee.

Geplaatst:

En dan te bedenken dat er jaren waren waarin niemand in een Skoda gezien wilde worden. Nu: fraai! :D

Geplaatst:
En dan te bedenken dat er jaren waren waarin niemand in een Skoda gezien wilde worden. Nu: fraai! :D

En daarbij komt nog dat je een zeer aangeklede Skoda hebt met een goede motor voor de prijs van een standaard Volkswagen. Een Skoda Octavia RS station ligt rond de € 37.000-€ 38.000. Ga dan maar eens vergelijken :muur:

Geplaatst:
Nieuwe baas DUS nieuwe auto !!!! ( voor de zakelijke km uiteraard )

het is geworden een Skoda octavia combi 2.0 TDI elegance

extra's :

navigatie 6.5 inch kleurenscherm

sportpakket: sportstoelen leren sportstuur, pook, handrem

lichtmetaal 225/45/17

verder is hij standaard zeer complet

ik vond deze de meest complete dikke ( duitser ) voor het geld

hij wordt in jan 2007 geleverd ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen

dit wou ik jullie toch even melden,

sander

HI Sander,

Ik ben er ook mee bezig, en wat vind je van de business modellen?

Wel lekker compleet :D

Geplaatst:
En dan te bedenken dat er jaren waren waarin niemand in een Skoda gezien wilde worden. Nu: fraai! :D

Of dood in gevonden wilde worden !!! :schater:

Geplaatst:
Of dood in gevonden wilde worden !!! :schater:

SORRY hoor Sander ! :birthday:

Maar DEZE dus ! :muur:

4644e32677a55c8823d89d7e5d7a13adur9.jpg

:D

Geplaatst:

Kreeg 7 jaar geleden een Octavia onder m'n kont geschoven van m'n baas.

Alle collega's vonden dat ik minimaal een Golf o.i.d. moest eisen.

Ik heb het altijd een prima wagen gevonden. (Had geloof ik ewel en 210pk motor).

Het grappigste is dat nu al die collega's zelf ook heel tevreden Octavia rijder zijn geworden.

Een hele mooie wagen, waar je veel tevreden kilometers mee gaat rijden !!

Geplaatst:

nou, goed commentaar in de test. -_-

• Helt over

• Demping

als enige nadeel. Ik zeg: veerpootbrug en een ander onderstel d'r onder en da's ook weer opgelost <_<

misschien nog een antiroll-kitje als het nog strakker moet. :wave:

Geplaatst:

duidelijk dat ik niet een verkeerde auto heb gekozen, een RS is jammer genoeg niet haalbaar, valt boven de 900 lease.

hij wordt uiteraard verlaagd dmv een setje eibach's, dan zal de koprol ook wel wat verminderen.

de business viel af omdat daar geen sportpakket op mogelijk is

grt sander

Geplaatst:

Voordat ik de 407 bestelde ook naar de Octavia gekeken. Op dit moment zou de RS TDi gewonnen hebben :thumbup:

Geplaatst:

misschien een beetje topic vervuiling, maar ik ben benieuwd hoe deze auto zich verhoud tot die andere prijstechnisch aantrekkelijke leaser, de Ford Mondeo. (qua rijgedrag en comfort)

Ben niks van plan hoor, gewoon interesse. Iemand een Mondeo hier?

Geplaatst:

rij nu in mondeo, vindt de rijeigenschappen goed, maar de materialen binnenin een stuk minder, ook het geluid in de auto, hij is niet bepaald stil

ik heb hem ook verlaagd, gaat dus echt hard door de bocht

wel zeer veel binnenruimte, zowel voor als achter en uiteraard de kofferbak.

sander

Geplaatst:
rij nu in mondeo, vindt de rijeigenschappen goed, maar de materialen binnenin een stuk minder, ook het geluid in de auto, hij is niet bepaald stil

ik heb hem ook verlaagd, gaat dus echt hard door de bocht

wel zeer veel binnenruimte, zowel voor als achter en uiteraard de kofferbak.

sander

Dus jij kiest nu dus bewust voor de Skoda boven een nieuwe Mondeo? Ok, weten we dat ook weer. :blink:

Geplaatst:

Vriend van me had als voorloopauto een Octavia Station van het oude model. Welke uitvoering weet ik niet, maar wel verlaagd en bredere banden. Nu rijdt ie in een Passat station met eenzelfde motor.

Hij kijkt met liefde terug op zijn Skoda tijd. Vooral qua rijgedrag en uitrusting, maar ook qua cataloguswaarde en dus bijtelling.

Geplaatst:

mondeo blijft een proleten bak: veel (te veel) staal voor je geld :blink:

Geplaatst:
mondeo blijft een proleten bak: veel (te veel) staal voor je geld :D

Wat wilde je dan, plastic? is dat dan zo fantastisch? :blink: Volgens mij is carbon en aluminium voor doorsnee woonwerk verkeer nog steeds te duur.

Geplaatst:

ben afgezien van mijn huidige motor ook nog steeds tevreden over mijn Avensis.

Als hier nou de D-CAT in lag ........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.