Ga naar inhoud

Voor de guitar bros.


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jeetje Rob, wat een sterke reactie naar Chris. :rolleyes: Ik schrik ervan.

Sorry ,moest ik even kwijt. Misschien durft er nu niemand meer te posten op dit topic en dat is jammer want ik begrijp dat er veel muziekliefhebbers zijn zoals je zelf bent.

Door de reactie van Chris is bij mij de lol van dit topic inmiddels verdwenen. Ik zie absoluut de reden en de noodzaak van deze reactie niet, waar we met wat mensen leuk aan het babbelen zijn, nota bene in de praatgroep en in een topic dat hij zelf is gestart. Dat we vanuit onszelf praten, met onze eigen beleving, dus inderdaad en logischerwijs subjectief, schijnt niet te mogen van deze muziekpolitieman, die net als wij allemaal, zo dikwijls zinnige maar ook nietszeggende posts plaatst.

Post lekker door, want daar is dit forum en ook dit topic voor bedoeld. Waarom je hier niet meer zou durven posten ontgaat me. Ik ben de aanleiding daartoe in elk geval niet.

Link naar reactie

Zand erover, ok? Ik moet misschien nog wennen nog aan de ferme taal op 't forum.

Vroegeh - heeeeel lang geleden - toen ik nog bij de Marine zat (ja, ook ik, Marvin) had ik een enorme grote bek mond. Dat heeft m'n vrouw er goed uitgeslagen :lol:

Link naar reactie

Goh goh wat zijn we weer fijnbesnaard vandaag :blink:

Ik wilde alleen maar zeggen dat zelfs in een luchtig topicje niet gewoon gezegd kan worden *dat iemand gewoon goed is.

Natuurlijk is er altijd wel iemand anders nog beter en nóg virtuozer. Is net zoiets als ergens anders is iets 1 euro goedkoper te vinden is :angry:

Laat gewoon iets voor wat het is toch?? Een jong kereltje die iets kan doen wat ik nooit in mijn leven zal kunnen, simpel weg omdat ik van die worste vingertjes heb en al moeite heb of van C naar F te gaan als het snel moet :angry:

Rob......... je ziet maar, ik bedoelde er verder niks bijzonders mee. :lol:

*

edit: dat ik dit gewoon heel goed vind (voordat er weer van alles niet begrepen wordt)

Link naar reactie

Om het draadje lopende te houden lijkt mij het wel leuk om te zien wie wat speelt

ik heb twee gitaren een klassiek/spaans J.A. Serrano C6 en een western Lag 200D

Spelen kan ik het nog niet noemen maar begin het wel te snappen :)

Link naar reactie
Ik vind mijzelf ook heel erg intrigerend. -_-

[Zooo makkelijk modus] gelukkig dat je jezelf wel intrigerend vindt [/zooo makkelijk modus] ;)

@ Huud: Masterclasses zijn er vanaf E3.000,- per avond bij mij te regelen :)

@ Marvin: zoek ff op asterix en je vindt hetzelfde album nog een keer op dit forum :angry:

Link naar reactie
[Zooo makkelijk modus] gelukkig dat je jezelf wel intrigerend vindt [/zooo makkelijk modus] ;)

@ Huud: Masterclasses zijn er vanaf E3.000,- per avond bij mij te regelen :D

@ Marvin: zoek ff op asterix en je vindt hetzelfde album nog een keer op dit forum :P

@Shrike € teken zit onder alt-2 ,en de B zit tussen de V en de N in,mag ik voor dat geld tussen jullie in slapen of mag ik dan aan de kant van je hele mooie vrouw slapen :lol:

Link naar reactie
Om het draadje lopende te houden lijkt mij het wel leuk om te zien wie wat speelt

ik heb twee gitaren een klassiek/spaans J.A. Serrano C6 en een western Lag 200D

Spelen kan ik het nog niet noemen maar begin het wel te snappen :D

wil je een beetje gitarist c.q. muzikant worden moet je toch echt J. Daniels hebben :lol:

daarbij realiseer ik net dat er 2 supergitaren plus dito versterker hier stof staan te vangen. toch weer eens iets aan doen.

Link naar reactie

Voor de echte gitaar liefhebber :newblush:

Al doet een imitatie van Carlos maar dan veeeeeeel beter.

http://www.youtube.com/watch?v=XIWsNCO3NHw

Hmmm, niet fair van me. Ik houdt van beide. Al is technisch uiteraard meer begaaft dan Carlos maar beide hebben een andere stijl. Carlos king of sustain. Al meer jazzy en vooral techneut.

Veel plezier met kijken maar vooral luisteren. Let op de PRS custom 22. Perfectie ten top. Ik mag me een gelukkige bezitter prijzen. Kost wat maar dan heb je ook wat :hamer:

Link naar reactie

Hallo allemaal, tijdje weggeweest wegens overvolle agenda :angry: , maarrr weleens van tommy emmanuel gehoord ? acoustisch gezien vlgs mij een van de allerbeste v/d wereld. komt elk jaar langs in Raalte tijdens het acoustisch stringsfestival. ( zie website hoftheater Raalte ) Ben je een fan van de chet atkins stijl dan mag je deze zeker niet missen. :thumbup::thumbup::thumbup:

Link naar reactie

:thumbup: blij te zien dat er nog meer TE liefhebbers zijn Huub.

kijk ook een op www.truefiretv.com bij concerthal naar o.a. peter huttlinger, ook errug goed :thumbup:

als jezelf wat gitaar speelt dan kom je er pas achter dat hoe makkelijker het er uitziet hoe moeilijker het wordt om het na te spelen :thumbup:

Link naar reactie
:angry: blij te zien dat er nog meer TE liefhebbers zijn Huub.

kijk ook een op www.truefiretv.com bij concerthal naar o.a. peter huttlinger, ook errug goed :thumbup:

als jezelf wat gitaar speelt dan kom je er pas achter dat hoe makkelijker het er uitziet hoe moeilijker het wordt om het na te spelen :thumbup:

:thumbup: google wist het te vinden,maar die gast is echt goed

Link naar reactie

Hey, Poppa Chubby :thumbup:

Niet slecht, een paar jaar terug in Antwerpen gezien.

Was toen voorprogramma van Lester Butler (inmiddels overleden mondharmonica speler, drugs en drank, weet je wel...)

Toffe avond gehad.

Wie ik een paar weken terug nog zag en ook een aardig stukje gitaar speelt : Duke Robillard.

Speelt het type blues waar ik van hou : Chicago blues met jump en swing invloeden.

Link naar reactie
Hey, Poppa Chubby :thumbup:

Niet slecht, een paar jaar terug in Antwerpen gezien.

Was toen voorprogramma van Lester Butler (inmiddels overleden mondharmonica speler, drugs en drank, weet je wel...)

Toffe avond gehad.

Wie ik een paar weken terug nog zag en ook een aardig stukje gitaar speelt : Duke Robillard.

Speelt het type blues waar ik van hou : Chicago blues met jump en swing invloeden.

Hey, liefhebber! :thumbup:

Link naar reactie

Ja, Rob...

Het begon met Rory Gallagher, over Hendrix, Clapton en zo stilaan naar de Blues.

Nu heb ik het meer voor de traditionele bezetting : Drums, gitaar, bas en mondharmonica/zanger.

Ofwel aangevuld met een goed blazerssectie, genre jump en swing...

Jaarlijks bezoek ik het Bluesfestival in Peer en maandelijks pik ik wel ergens een concert mee.

Hier in Hasselt heb je Muziek O Droom, waar iedere 2e donderdag vd maand een bluesconcert wordt gedaan.

Ouwe knarren, hé -_- B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.