Ga naar inhoud

centrale deurvergrendeling

seadajak

Aanbevolen berichten

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Hi de centrale deurvergrendeling doet het niet meer ineens .

Waar moet ik naar kijken???

Probeer de zoekfunctie van dit geweldige forum eens ;)

:thumbup:

Geplaatst:
Al geprobeerd de deuren op slot te doen met het rechter portier :D

Zekeringen heel ? -_-

ja rechter portier lukte ook niet

Ik zal de zekeringen even nakijken

Geplaatst:
Hi Ruud het was de zekering alweer bedankt :thumbup: :D ;)

Die man is écht goed! ;)

• 9 jaren later...
Geplaatst: (aangepast)

Ik heb ook een probleem met mijn centrale deur vergrendeling. Mijn passagiers deur ontgrendelt niet. Ik kan de deur alleen van binnen uit openen. Als ik het passagiers knopje indruk sluiten beide deuren. Als ik de bestuurders kant dicht druk gaat mijn passagiers deur niet dicht. Ik heb het probleem eerder gehad maar dat was verholpen door de passagiers deur te openen. Ik heb alle zekeringen gecontroleerd die zijn nog goed. Is mijn passagiers actuator kapot?

aangepast door G.Knulst
Geplaatst:

misschien kunnen ze het e.e.a. met uitlezen zien, ik weet niet hoe het staat met de GM5 modules in de Z3 maar bij de Z4 is dat wel een bekend probleem mbt de cv.

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Ik zal het eens navragen bij de garage. Ik vermoed dat mijn actuator gewoon kapot is. Er zijn namelijk meerdere topics die het probleem beschrijven waarbij het uiteindelijk de actuator was. Ik wil het alleen graag zeker weten omdat ik een hekel heb aan het verwijderen van interieur panelen:muur: Dat is allemaal zo fragiel spul of je molt wat of je krijgt het niet fatsoenlijk terug op z'n plek ect. 

Nog wat extra info: als ik de besteurders kant fysiek open met de sleutel gaat de passagiers kant ook niet open:muur:

Geplaatst:

ja van de Z3 heb ik niet vel kaas gegeten. maar kan je zo'n kapote actuator ook vast stellen met uitlezen oid ? miss dat iemand dat weet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen