Ga naar inhoud

gisteren naar Bobbejaanland geweest

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Dan ken ik er ook nog eentje ! :thumbup:

4i4rsat.jpg

:P

Geplaatst:
Er is zelfs een attractie naar mij vernoemd. :schater: Wat een apparaat. :P

3_1.jpg

Tjeezus, wat een staafmixer :schater: daar krijgen ze m`n ouwe sokken niet eens meer voor :thumbup:

Geplaatst:
Tjeezus, wat een staafmixer :schater: daar krijgen ze m`n ouwe sokken niet eens meer voor :thumbup:

En ik heb hem doorgerekend :P maar mij krijg je er ook niet in.

Geplaatst:
En natuurlijk Peter Gabriel met sledgehammer, lekker foute clip weer. :blink:

http://www.youtube.com/watch?v=f8H6jp2ZgGg

Hoezo, foute clip alweer ???

Man, dat was geniaal voor zijn tijd... We kwamen net van Ad Visser en Penny de Jaeger. Voor ons ouwe knarren was zo'n clip een openbaring.

en laat ons wel wezen : een verademing met die Rapclips van nu, je kan haast niks meer zien behalve een hoop billen en borsten...

Nee, geef me dan maar die geweldige clip van Peter Gabriel en de song zelf : één van zijn meesterwerken.

Geplaatst:

Helemaal mee eens navigator :wave: wereld clip en wereldnummer -_-

Ik kende eerst het nummer en had de clip nog niet gezien. Ik dacht toen dat het een neger was die het zong, geweldige stem :P

Geplaatst:

we hadden toen ook al grote borsten en billen in de clips........

Wat is dat toch een geweldig nummer!! aaaahh brings back memories :P

Geplaatst:

Och, ik heb weer eens wat gezegd hoor. Meteen komen alle herrineringen weer naar boven. :P

Voor mij hoeft al die moderne zooi ook echt niet hoor, ook al zit er af en toe weleens een mooie plaat tussen.

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een lang vergeten plaat met bijbehorende videoclip:

http://forum.fok.nl/topic/924676

Nog een willekeurig fout liedje uit de lijst. :wave:

http://www.youtube.com/watch?v=j8XY77Htqto

Geplaatst:
Wel weer typisch mannenmuziek. Ben je je hetero-aard aan het bewijzen soms? :rolleyes:

Mmmmm, misschien had ik daarom wel een QP :D

Geplaatst:
Mmmmm, misschien had ik daarom wel een QP :D

Of is het misschien meer dat de dakloze rijders zich niet meer hoeven te bewijzen en de "dakjes" zich nog krampachtig van hun mannelijke kant moeten laten zien? Iets wat je wel vaker ziet bij hen die nog niet "uit de kast" durven komen :rolleyes:

Geplaatst:
Of is het misschien meer dat de dakloze rijders zich niet meer hoeven te bewijzen en de "dakjes" zich nog krampachtig van hun mannelijke kant moeten laten zien? Iets wat je wel vaker ziet bij hen die nog niet "uit de kast" durven komen ;)

Oké, Oké. Ik beken :thumbup:

Eigenlijk wilde ik een roadster, maar ik kon niet kiezen, er was te veel keuze :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen