Ga naar inhoud

Help! Autoradio code BMW Business RDS (Blaupunkt)


Michel

Aanbevolen berichten

Na het afkoppelen van de accu vraagt de radio een code

Heb helaas nergens een code van de radio.

Wel een gebruiksaanwijzing, maar daar staat niets in vermeldt.

Dit staat op de bovenzijde van de radio

Het is een BMW Reverse RDS

6512 - 8 375 665

BP6262 W 7759367

FD118 INDEX E

Blaupunkt

Dit staat op de zijkant van de radio

Blaupunkt

7 646 262 040/041

W 7759367

Wie kan ons helpen met de juiste code.

We hebben al geinformeerd bij de vorige eigenaar, maar die kan ons ook niet helpen!

Alvast bedankt.

Michel

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Na het afkoppelen van de accu vraagt de radio een code

Heb helaas nergens een code van de radio.

Wel een gebruiksaanwijzing, maar daar staat niets in vermeldt.

Dit staat op de bovenzijde van de radio

Het is een BMW Reverse RDS

6512 - 8 375 665

BP6262 W 7759367

FD118 INDEX E

Blaupunkt

Dit staat op de zijkant van de radio

Blaupunkt

7 646 262 040/041

W 7759367

Wie kan ons helpen met de juiste code.

We hebben al geinformeerd bij de vorige eigenaar, maar die kan ons ook niet helpen!

Alvast bedankt.

Michel

zie topic beveiligingscode traffic pro, heb code online via de verkoper gekregen bij SWS Solutions in Engeland, als je dit invoert op Google kom je op de website, is niet gratis, kostte de verkoper in mijn geval voor een BMW/Becker 15euro

Link naar reactie

Ik ken het probleem. Een doffe ellende. Ik heb een 206 GTI gehad waarbij ik via achteraf via internet de Peugeot radio heb aangeschaft zonder code. Uiteindelijk heb ik hem terug kunnen brengen omdat er via Peugeot "hardnekkig geweigerd was" om de code door te geven. De auto was trouwens ook niks....

In mijn toenmalige Porsche heb ik een navigatie radio gekocht met hetzelfde probleem maar dat is toen opgelost door een inbouwcentrum die wel wilde meewerken. Het schijnt een eenvoudig telefoontje naar de leverancier van de radio te zijn.

Kortom het is een kwestie van "willen meewerken" Als je alle gegevens van je radio hebt kan b.v. een inbouwcentrum je helpen. Dit heeft me toen wel circa 100 Euro gekost. Dus weet waar je aan begint....

Link naar reactie
Na het afkoppelen van de accu vraagt de radio een code

Heb helaas nergens een code van de radio.

Wel een gebruiksaanwijzing, maar daar staat niets in vermeldt.

Dit staat op de bovenzijde van de radio

Het is een BMW Reverse RDS

6512 - 8 375 665

BP6262 W 7759367

FD118 INDEX E

Blaupunkt

Dit staat op de zijkant van de radio

Blaupunkt

7 646 262 040/041

W 7759367

Wie kan ons helpen met de juiste code.

We hebben al geinformeerd bij de vorige eigenaar, maar die kan ons ook niet helpen!

Alvast bedankt.

Michel

Kun je bij BMW navragen, je moet echter normaliter het chassisnummer hebben van de auto waar ie in zit of heeft gezeten. Kan me echter voorstellen dat dat niet altijd hoeft je kunt hem immers ook naderhand als accessoire hebben gekocht :foto:

Hoort trouwens een radiokode kaart bij te zitten, zou de vorige eigenaar moeten hebben :thumbup:

Link naar reactie

Gebruiksaanwijzing voor het terugvinden van de radio code.

Benodigdheden:

- Vrouw/vriendin die je lief kan aankijken

- BMW dealer + balie medewerker

- Radio zonder code

- Z3

Laat vrouw in Z3 stappen en open het dak. Rij met haar naar de dichtst bij zijnde BMW dealer rijden.

(TIP: voor een beter effect neemt u een stukje snelweg mee)

Vervolgens laat u haar bij de de dealer naar binnen lopen en wachten tot een balie medewerker naar haar toe stapt. Met een wilde doch lieve blik vraagt zij of de dealer de code van de radio wilt opvragen. De balie medewerker zal toestemmen, de radio in ontvangst nemen, en mededelen dat hij haar telefoonnummer nodig heeft om door te geven wanneer de radio klaar is.

WAARSCHUWING: Maak hier gebruik van uw eigen telefoonnummer en niet die van uw vrouwelijke partner!!!

Ipv een vrouw kunt u ook een man gebruiken, doch zal dit kunnen leiden tot een mislukking van het doel dat u wilt bereiken.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 11 jaren later...

Door een nieuwe accu vraagt de radio om een code. Maar die code is natuurlijk niet verteld bij verkoop. Wie kan mij helpen de 4 cijferige code te achterhalen?

Het is een BMW reverse RDS radio uit een Z3 van 1998, merk Blaupunkt

codes op stickers: BP6262W7758193 en 7646262040/041

Wie kan mij aan de code helpen?

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.