Ga naar inhoud

En ook ChristineXS al weer gezien


RobC

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Leuk Yvonne, je de laatste tijd weer op het forum te zien. Blij dat je interesse ook zonder eigen ZZZ er nog is. Laat eens wat van je horen hier!

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ze is al weer weg Rob.......... :D

Zit hier meestal naast me mee te lezen zonder in te loggen. Nu vond ze het "dood gebloede" topic best grappig dus die wilde ze zelf lezen....

Komt hier nu dus weer niet meer bij :schater::schater:

Geplaatst:

Zou leuk zijn als er nog een ex-Z3 bezitter het forum bleef volgen. Net zoals DJ, Marc en nu ben ik z'n naam kwijt (zwarte 2.8, oventruc/keukenhandschoenen) dat nog steeds doen. Ook Yvonne was altijd heel betrokken bij het forum meen ik.

Geplaatst:

Doet ze ook, maar ze postte toen ook al weinig, nu nog minder..... (nihil dus) :D

Geplaatst:
Denk, denk, denk....Felix. Wow, daar moest ik diep graven. :D

Ja, Felix!

Geplaatst:

Hallo allemaal, Rob in het bijzonder (die heeft mij opgemerkt).

Uiteraard ben ik nog zeer betrokken bij het forum, hoe kan het ook anders .....................................

Chris is er constant mee bezig en we zijn apetrots op de " M" en het wordt een prachtig project.

Langzamerhand komen er steeds meer verbeteringen en als laatste dacht ik, dat het overspuiten op het programma staat.

Verder is het een (voor mij althans) een zeer complete auto.

Inderdaad, ik ben niet zo'n schrijver meer een lezer en af en toe heb ik, zeker een aantal weken geleden met lede ogen toegezien (lees gelezen) en met kromme tenen achter het forum gezeten. Vond het zeer pijnlijk om het allemaal te lezen.

Gelukkig is dat voorbij en de storm is geluwd dus ik ga géén oude koeien uit sloot halen.

Ik vond de verslagen heel leuk om te lezen van afgelopen zondag, ik heb begrepen dat het een zeer geslaagde dag/avond is geweest (Chris was rond 01.00 uur thuis) en jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ik had een 50jarig bruiloft te vieren, was ook gezellig. Volgende keerben ik er.

Zondag a.s. gaan we als het mee zit met de Z3 club de laatste tour van dit jaar rijden rond Eindhoven, en misschien kunnen we wel topless rijden. ik heb er echt zin in. :P

Tot ziens :D

Geplaatst:
Zondag a.s. gaan we als het mee zit met de Z3 club de laatste tour van dit jaar rijden rond Eindhoven, en misschien kunnen we wel topless rijden. ik heb er echt zin in.

Voorspellingen volgens KNMI:

knmisy7.jpg

1-2 mm regen, topless rijden moet lukken!!

CU zondag ChrisXL/ChristineXS

Geplaatst:
Oh.........schijnbaar gaan we dus......... :blink:

Yvonne????

:D :D Ik spreek Hanneke af en toe wel eens mondeling.... :schater::schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.