Ga naar inhoud

S54 motor naar 343 PK???


Rosso Imola

Aanbevolen berichten

Een mooie oplossing om bij de Z3 S54 van de 325 op CSL nivo te komen dus 360pk is de airbox incl. alpha n. a la CSL

Hierover kan ik wellicht binnenkort meer vertellen :rolleyes::rolleyes:

Meer hierover is hier te lezen!!

En ons Piérre Zei:

carbonml0.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...
:schater: Ik zat er met mijn neus op :schater:

Carbon snuiven is weer eens wat anders dan coke... :schater:

@ Emanuel: Goed plaatje. Ik had dit draadje nooit meer gevolgd.

Link naar reactie
Ikke heb antwoord gekregen op de vraag, nu nog een bijpassend kleppendeksel :P

Antwoord...?!? Enne enne ??? Very soon ???

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Hallo,

Wie van jullie weet wat het verschil is tussen de S54 motor in de MQP en de S54 in de E46 M3?

En wie weet het verschil tussen de S54 in de Z3M (225pk) en de S54in de Z4M(343pk).

Heb trouwens begrepen dat BMW gaat stoppen met deze motor wegens milieu eisen (dus geen Z4M serie meer verkrijgbaar!).

Link naar reactie
Hallo,

Wie van jullie weet wat het verschil is tussen de S54 motor in de MQP en de S54 in de E46 M3?

En wie weet het verschil tussen de S54 in de Z3M (225pk) en de S54in de Z4M(343pk).

Heb trouwens begrepen dat BMW gaat stoppen met deze motor wegens milieu eisen (dus geen Z4M serie meer verkrijgbaar!).

Link naar reactie
S54 in een :rolleyes: -roadster 225pk?? Daar moet je even 100pk bijop tellen :thumbup:
Wasgeen 1 april grap maar een typ foutje, bedoelde natuurlijk 325 pk.

dus 325pk in de z3M en 343pk in de Z4M. Dat ze gaan stoppen met de z4M heb ik deze week gelezen en werd gisteren bevestigd door een verkoper in de lokale MWW showroom (is dus ook geen 1 april grap)

Link naar reactie

Als het waar is dat er gestopt wordt met de Z4 :m: is het wel een hele dure auto geworden voor BMW (is er nog maar amper een jaar). Of de auto is te weinig in trek of er ligt iets nieuws op stapel..... V8 misschien?? Ehh, de Z4 :m::m: .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.