Ga naar inhoud

Karten, foto's en verslagen!!!


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

leuke dag lijkt me zo. Beetje jaloers dat ik er niet bij kon zijn.

Toch ff 2 commentaren:

1- opvallend dat er wel erg veel fotos zijn waar die leuk uitziende jonge dame op te zien is ;) (vriendin van zoon van Marcel als ik het goed begrijp)

2- klinkt lullig en het doet niks af aan de leuke dag, maar ik had toch gezegd dat de spullen en de beleving van het personeel bij race planet absoluut minder is. Het verbaast me dan ook niets dat er veel mensen waren met lullige problemen (lege tank!!!) tijdens het racen. Jammer.

Link naar reactie
leuke dag lijkt me zo. Beetje jaloers dat ik er niet bij kon zijn.

Toch ff 2 commentaren:

1- opvallend dat er wel erg veel fotos zijn waar die leuk uitziende jonge dame op te zien is B) (vriendin van zoon van Marcel als ik het goed begrijp)

2- klinkt lullig en het doet niks af aan de leuke dag, maar ik had toch gezegd dat de spullen en de beleving van het personeel bij race planet absoluut minder is. Het verbaast me dan ook niets dat er veel mensen waren met lullige problemen (lege tank!!!) tijdens het racen. Jammer.

Klopt. Ook mijn kart begaf het (gelukkig) tijdens de kwalificatie. Maar als zoiets je in de finale race gebeurt dan mag je dat race planet aanrekenen, zeker als het gaat om iets voorkombaars als het niveau van de inhoud van de gastank. Bovendien was het verschil tussen sommige karts ook echt te groot.

En wat betreft "Sharon", die mag er inderdaad zijn. Doe je goed Dion! ;)

Link naar reactie

Helaas, daar had ik geen invloed op.

Ik vond het wel erg sneu voor Richard dat hij in de finale zonder LPG stond en zijn reactie kan ik me ook goed voorstellen. Als ik het had geweten, had ik minstens 2 heats voor jullie geclaimed.

We moesten echter zo snel achter elkaar weer op het "slappe koord", dat mij dit eigenlijk veel te laat ter ore kwam.

Het is wel geweldig sportief van jullie, dat je me er niet direkt mee hebt lastig gevallen.(had het echt druk)

Als ik dan niet in mijn gelijk zou worden gesteld, had ik minimaal mijn tong naar ze uitgestoken.

(Dion weet wel beter)

Volgende keer eerst vragen of de karts wel APK gekeurd zijn. Nr. 35 waar ik in reed in de 2e heat remde haast niet.

In de finale reed ik met nr 50 en startte op plaats 8, ik eindigde als 3e.

Er was inderdaad een flink verschil in karts, maar jullie zijn voor mij allemaal als nr 1 geeindigd ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.