Ga naar inhoud

Karten, foto's en verslagen!!!


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij moet jij naar je bedje toe Chris. Je hebt al zo'n zwak gestel...

Ik duik er in ieder geval lekker in. Nog even wat Arnica op de beurze plekken. Onhandig hoor, als je dat zelf moet doen ;)

:schater::schater:

en verder..............

Komt helemaal goed Thomas......... als je maar onthoud, ze heeft altijd gelijk :wave:

Link naar reactie
en op de snelweg ook een hoop :D geweld bijelkaar! :foto:

Er schijnt laat op de avond ook nog een :m: met aanzienlijke snelheid op de A4 gesignaleerd te zijn.... :D

Tja Reewijk-Amsterdam in 40 min. is wel vlot :wave: en dan Amsterdam-Haarlem in 15 min. ;) :foto:

Link naar reactie

Goed thuis gekomen hoor. :D

Heerlijke dag mensen, heb erg genoten!!! Karten, eten, de mensen... super ;) Heb mij duidelijk te veel zorgen gemaakt Marcel, wist wel dat je het kon. :wave: :foto:

Hier nog een paar foto's, want niemand zit te wachten op al dat geblaat. :D

3-2.jpg

2-2.jpg

SledgeHammer bij Roodkapje op de brug. :m:

4-1.jpg

Mooie(!!!!!) wielen gepast. :foto:

5-2.jpg

Op de terugweg nog gauw eentje geschoten

1-2.jpg

Link naar reactie

Kom net m'n mandje uit... kruipen... goeiedag dan.. voel me ff een ouwe man...

Dank je wel Marcel :wave:

Ga de hulptroepen inschakelen....

Spierpijn gaat meestal binnen enkele dagen vanzelf over (niet opnieuw overbelasten). Na het karten moeten de spieren warm worden gehouden door bijvoorbeeld een trainingspak aan te trekken. De doorbloeding en daarmee de afvoer van melkzuur, kan worden bevorderd door de bloeddoorstroming te bevorderen met een warmtebron. Een warm bad of douche, een warm kompres, een wrijfmiddel met warmte-effect of een crème met pijnstillende werking kunnen dan verlichting geven.

spray.jpgcotopus.jpg

Link naar reactie

Ohja en voor degenen die er niet bij waren, nog even een korte sfeerimpressie:

- Johan (tegenwoordig ook wel Mahe) heeft ook twee heats meegedaan, stoer!!! :newblush:

- We hadden ook binnen een eigen, gereserveerde deel, wat hier en daar een verontwaardigde reactie opleverde onder het gewone kartvolk ;) maar wij waren er erg blij mee, met dank aan Marcel

- Je kon het boven perfect zien en er hingen tv's voor de verdieping die je niet kon zien

- Van wie Richard (de zoon van Johan, ook wel Mahe ;) ) dat temperament heeft? Zijn kart had geen benzine meer in de finale, zooooooo wat was die jongen boos!!! (en terecht hoor, daar niet van)

- Ivo en Rimbro waren er ook nog even, altijd leuk B)

- Er waren drie dames die het tegen het racende mannengeweld durfden op te nemen: Sharon (vriendin van Dion -> zoon van Marcel), Marijke en ik. En ze deden het best goed (de andere 2 dan...)

- De fotoshoot was gaaf, met al die bomen er omheen (op een klein incidentje na, foto volgt via Edwin denk ik?? hint hint)

- Het Javaanse buffet was meer dan heerlijk ^_^

- Maar het allerleukste was het gezelschap, weer nieuwe gezichten en wat oude bekenden gezien!

- En voor Ruud: :wave::wave::wave::wave::wave:

Link naar reactie

Ondanks dat ik nu het gevoel heb door een 18 tonner te zijn overreden, niet kan lopen vanwege een dikke blauwe knie, en niet kan zitten vanwege de beurse plekken in mijn rug, vond ik het een geweldige dag. Nieuwe mensen erbij, de oude garde ook weer gezien (Ivo, Rimbro veel te lang geleden en te kort...) en natuurlijk de rest.

Lijkt me zeker de moeite waard om een vaker op te zetten. Volgens mij vonden meer mensen het wel geslaagd.

Gisteren nog gezellig met Rob en Veerle in de file gestaan bij Utrecht, waar ze heel knp Ouderijn maar hadden afgesloten.. B) Tussen bilthoven en Huizen nog maar even de tijd goedgemaaakt.. :newblush:

Goeie organisatie ook, en ik ben benieuwd naar de kartevracht aan foto's!

;)

Link naar reactie

Heb ook heerlijk genoten van de kartdag, mijn botten ook.

Het is net of ik zwaar gesport heb.

Heb op de terugweg nog lekker een open avondrit gemaakt samen met Marvin.

Wil iedereen bedanken voor een zeer geslaagde dag en ook de organisator met zijn hulp, TOP geregeld :newblush: .

Iets voor een volgende keer.

Link naar reactie

Het was leuk om jullie (weer) eens te zien ;) Toch wel een beetje spijt dat ik niet gekart heb :newblush:

Ik heb een paar fraaie foto's (denk ik) die ik vanavond post.

RimBro & ik hebben nog een lekker stukkie door Zeeland getourd B)

Link naar reactie

In een woord weer fantastisch geweest !!! ;)

Goed georganiseerd, nogmaals dank hiervoor !!! B)

Stijve bovenarmpies, maar daar komen we wel weer overheen. :newblush:

Wat Tony al zij, ff sportief open naar het hoge noorden gecruised, altijd leuk zo samen !!! :wave:

En voor herhaling vatbaar , misschien dan met ze alle QUAD rijden (toch Marijke !!) ??? :wave:

Love you all ! :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.