Ga naar inhoud

race experience 9/10/6


pj311

Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ben 30 geworden en mijn liefje had me dit waanzinnige weekend kado gedaan.

ik kan het jullie sterk aanraden, maar het driftwerk, dat was het.

ben nu eens aan het neuzen om zo een cursus te volgen.

prijzen vallen eigenlijk nog relatief mee. heeft er iemand hier ervaring mee?

Link naar reactie
ben 30 geworden en mijn liefje had me dit waanzinnige weekend kado gedaan.

ik kan het jullie sterk aanraden, maar het driftwerk, dat was het.

ben nu eens aan het neuzen om zo een cursus te volgen.

prijzen vallen eigenlijk nog relatief mee. heeft er iemand hier ervaring mee?

Dat is dichterbij dan je denkt. :sleepy:

Kijk eens op www.eranracing.be , zij organiseren trackdays op het circuit van Zolder.

Tijdens deze dagen voorzien zij ook tijd en ruimte voor Drift Experience. Je kan er lessen volgen en aan het einde van de dag gaan ze het cicuit op waarbij je kan driften in bv. de eerste linkse.

De man die je moet hebben is Andy Jaenen, zelf ex-racer en in bezit van een "licht gekittelde" Nissan Skyline. Is trouwens uitbater van het Wheels café binnen het Circuit van Zolder.

Link naar reactie
Dat is dichterbij dan je denkt. :thumbup:

Kijk eens op www.eranracing.be , zij organiseren trackdays op het circuit van Zolder.

Tijdens deze dagen voorzien zij ook tijd en ruimte voor Drift Experience. Je kan er lessen volgen en aan het einde van de dag gaan ze het cicuit op waarbij je kan driften in bv. de eerste linkse.

De man die je moet hebben is Andy Jaenen, zelf ex-racer en in bezit van een "licht gekittelde" Nissan Skyline. Is trouwens uitbater van het Wheels café binnen het Circuit van Zolder.

thx, was ook op die site terechtgekomen. maar ik ga best eens langs, het onderscheid tussen de stages is me niet zo duidelijk. bv 15 november lijkt het of je niet kan leren driften, maar wel op circuit kan driften.

maar ik zou graag een stage met begeleiding volgen.

alvast bedankt voor de info.

pj

Link naar reactie
Ben jaloers op je. :thumbup: Zo'n formule wagen moet toch een hele ervaring zijn. :foto:

tijdens het insnoeren en de instructies had ik echt schrik, maar eens je aan het rijden bent, wil je alleen sneller sneller sneller. rechtdoor is die formule weinig stabiel, maar in de bocht fenomenaal. zon grip is héél uitzonderlijk!

formule23oj2.jpg

formule8fv8.jpg

heb ook wat filmpjes, maar bij het posten van fotos ligt de grens van mijn computer-intellect :D

Link naar reactie
thx, was ook op die site terechtgekomen. maar ik ga best eens langs, het onderscheid tussen de stages is me niet zo duidelijk. bv 15 november lijkt het of je niet kan leren driften, maar wel op circuit kan driften.

maar ik zou graag een stage met begeleiding volgen.

alvast bedankt voor de info.

pj

Neem gewoon contact op met Andy Jaenen. Zal je steeds een antwoord op je vragen bezorgen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.