Ga naar inhoud

Chromen raamlijst


Chip

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Roodkapje, neem ff contact met hem op,zijn prijs is geloof ik incl. plaatsing :m:

Geplaatst:

En je kan rechtstreeks van de dealer kopen............. of bij BRMS (is dan wat duurder, maar wordt ook gelplaatst)

Geplaatst:
En je kan rechtstreeks van de dealer kopen............. of bij BRMS (is dan wat duurder, maar wordt ook gelplaatst)

Je gaat (met alle respect) toch niet bij BRMS kopen als binnen het eigen forum dezelfde kunde tegen een nette prijs aanwezig is? :foto:

Geplaatst:

Helemaal met Rob eens.

Roodkapje, wat kost 't en waar kan ik je vinden want ik wil ook van de raamstijlen als m'n auto door de douane geweest is. :foto:

Geplaatst:
Helemaal met Rob eens.

Roodkapje, wat kost 't en waar kan ik je vinden want ik wil ook van de raamstijlen als m'n auto door de douane geweest is. :D

Ik zag een opmerking van Andre ( 2.8 member), datum 4 Nov 2005, 17:45:

*******************

Aanvulling Chrome raamlijst.

Ik vind het nog steeds ongelofelijk wat een chrome raamlijst doet met het aangezicht van je Z dit had veel eerder moeten gebeuren en dat voor nog geen 80 eurie's.

http://img286.imageshack.us/img286/5769/ra...lijst0051nd.jpg

*******************

Waar hij deze weggehaald heeft, weet ik niet!

Geplaatst:

Bij de dealer vandaan.

En wat betreft andere bedrijven vermelden............. ik geef alleen aan wat opties zijn.

Ik heb geen zin in gemekker erover, iemand (Chip) vraagt waar ze te koop zijn, ik geef dat aan, meer niet.

Persoonlijk zou ik het alleen maar prettig vinden om te weten waar ik een product allemaal kan halen, ipv dan door een forum maar naar één handelaar gestuurd te worden. Al is het Roodkapje, waar ik overigens alle respect voor heb.

Zit ik hier alsnog uit te leggen hoe en wat..........

Geplaatst:
Bij de dealer vandaan.

En wat betreft andere bedrijven vermelden............. ik geef alleen aan wat opties zijn.

Ik heb geen zin in gemekker erover, iemand (Chip) vraagt waar ze te koop zijn, ik geef dat aan, meer niet.

Persoonlijk zou ik het alleen maar prettig vinden om te weten waar ik een product allemaal kan halen, ipv dan door een forum maar naar één handelaar gestuurd te worden. Al is het Roodkapje, waar ik overigens alle respect voor heb.

Zit ik hier alsnog uit te leggen hoe en wat..........

OK, gaan we wwn prijsje bij de dealer aanvragen.

Bedankt!

Geplaatst:
Ik heb geen zin in gemekker erover, iemand (Chip) vraagt waar ze te koop zijn, ik geef dat aan, meer niet.

Helemaal correct. En ik geef slechts mijn persoonlijke mening. Voor wat 'ie waard is. :D Mag dat niet?

Geplaatst:
Ik zag een opmerking van Andre ( 2.8 member), datum 4 Nov 2005, 17:45:

*******************

Aanvulling Chrome raamlijst.

Ik vind het nog steeds ongelofelijk wat een chrome raamlijst doet met het aangezicht van je Z dit had veel eerder moeten gebeuren en dat voor nog geen 80 eurie's.

http://img286.imageshack.us/img286/5769/ra...lijst0051nd.jpg

*******************

Waar hij deze weggehaald heeft, weet ik niet!

Link foto loopt niet door :D

Geplaatst:

Kost bij de dealer rond de 100,- euro. ;)

Andre heeft wat korting gekregen die had toen nog wat van de dealer tegoed. :D

Geplaatst:
Ik zag een opmerking van Andre ( 2.8 member), datum 4 Nov 2005, 17:45:

*******************

Aanvulling Chrome raamlijst.

Ik vind het nog steeds ongelofelijk wat een chrome raamlijst doet met het aangezicht van je Z dit had veel eerder moeten gebeuren en dat voor nog geen 80 eurie's.

http://img286.imageshack.us/img286/5769/ra...lijst0051nd.jpg

*******************

Waar hij deze weggehaald heeft, weet ik niet!

Bij deze hersteld:

http://img286.imageshack.us/img286/5769/raamlijst0051nd.jpg

Geplaatst:
Ik zag een opmerking van Andre ( 2.8 member), datum 4 Nov 2005, 17:45:

*******************

Aanvulling Chrome raamlijst.

Ik vind het nog steeds ongelofelijk wat een chrome raamlijst doet met het aangezicht van je Z dit had veel eerder moeten gebeuren en dat voor nog geen 80 eurie's.

http://img286.imageshack.us/img286/5769/ra...lijst0051nd.jpg

*******************

Waar hij deze weggehaald heeft, weet ik niet!

Ik heb deze gekocht bij de dealer, ik geloof dat Ruud (Roodkapje) deze ook origineel haalt bij de BMW dealer in Gouda.

André

ps als je er van houd is het echt de eerste accessoire (raar woord is het toch) die je moet aanschaffen zeker op een donkere auto. :D

(edit : op een witte is het volgens mij ook een mooi gezicht Chip)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.