Ga naar inhoud

Houden of verkopen?

Ivo

Houden of verkopen?  

36 leden hebben gestemd

1. 1. Wat denk je ervan?

• rijden met dat hondehok!
      27
    • verkopen die blauwhelm!
      9
    • welk?
      0

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Houden... zometeen is er weer een intrigrant minder. die andere lange lummel met z'n qp wil er ook al mee kappen. kan ik straks hier in mijn eentje de hofnar uithangen.

Of verkopen en een honda s2000 kopen om de boel hier de f@#ken :D

Link naar reactie

Hoeveel MQP's zijn er eigenlijk in Nederland? Oke, ik kan je emotie niet inschatten maar als autofreak zeg ik... "Daar ga je spijt van krijgen ná de verkoop." Maar, ben het wel eens met de quote van Rob. De uiteindelijke keuze ligt bij jezelf.

Link naar reactie

Mijn persoonlijke gevoel zegt verkopen en iets van jezelf er voor in de plaats.

Jou eerste gevoel zei ook verkopen.......... spijt krijg je toch wel, maar de emotionele lading die aan deze auto hangt, maakt het plezier die je zou moeten hebben met deze auto er niet groter op.

Uiteindelijk is de keus aan jou enne............... denk dat je wel de beste maakt :D

Link naar reactie

blijft een lastige keuze Ivo.

Je beleeft er duidelijk nog veel plezier aan maar je hebt er ook je herinneringen aan met bijbehorende gevoelens.

Het is maar net welke gevoelens de overhand hebben. Het is nu nog pril en verkopen kan altijd.

Tenzij je een roadster wilt .......... :D

Link naar reactie

Beste IVO,

Is er iets mooiers dan dan een Estoril blauwe :m: QPe.........???? Verkopen is spijt krijgen!!. Zo'n auto is zeldzaam en naar mijn mening nu al een klassieker. Als je er liever niet in wilt rijden... zet em dan een poosje weg, minder waard worden doet ie niet meer. <_<

Betreft vrouwen is iedere een uniek exemplaar, betreft auto's zijn er maar een paar uniek en dat is zeker een :m: coupe

Ik zeg maar zo, oude liefde roest niet....

Link naar reactie
De vraag stellen is 'm beantwoorden, Ivo. :m: Volg simpelweg je hart... <_<

voor de oplettende kijkbuiskinderen: ik was zelf diegene met het eerste antwoord op deze poll :m:

Link naar reactie

Ik kan niet in je hoofd, je verleden of je portemonnee kijken, dus ergens is dit gebasseerd op allerlei aannames (*disclaimer*), maar..

Ik zou hem verkopen/inruilen voor een nieuwere/andere (liefst z4 QP). Redenen: Verandering is het enige constante in het leven en dat wat het leven definieert. Je bent hier maar ff en je moet het zoveel mogelijk uit halen (inclusief rustige periodes, anders weet je niet wat dat zijn). Verder gaan naar nieuwe horizons, nieuwe smaken, nieuwe ervaringen is toch uiteindelijk het leukste wat er is. In je reis naar de nieuwe ervaringen (op je bek gaan, aan de grond, op de toppen, etc.) zul je danwel terug komen bij je vorige dan wel een nieuwe antifap eenheid ontmoeten. Soms moet je de goddelijke voorzienigheid nemen voor wat het is en go with the flow en soms moet je er ff tegen ingaan (he Napoje ;) )

Hopelijk heb je er wat aan en is het niet te veel gewauwel over "alle negatieve dingen hebben een positieve kant" en "je mot een balans vinden".

BijDeWeg ik heb enkele leuke antifap eenheden in mijn omgeving die op zoek zijn naar een leuke vent, dus als je toe bent aan nieuwe ervaringen <_<:m::blush: of een avondje :m: pm me maar

Link naar reactie

mooie post Shrike :m:

antifap :schater:

Tja, veranderingen genoeg momenteel en je hebt gelijk: dat heeft zeker positieve kanten.

Maar om hem nu toch wel weer te willen houden is ook al een verandering (voor de beginners onders ons dan) :m::blush:

Maar laat de specificaties van die antifap eenheden maar komen <_<

Link naar reactie
mooie post Shrike

<_< Ach ja, sommigen zoeken het in kwantiteit en sommigen in kwaliteit. :m:

Zolang ik vandaag weer minstens 1 persoon, 1 glimlach voor minstens 1 seconde heb kunnen geven, heb ik mijn taak gods weer volbracht *fortune cookie 662* :bounce:

Link naar reactie
voor de oplettende kijkbuiskinderen: ik was zelf diegene met het eerste antwoord op deze poll :m:

Dus houden :m: alleen jij maakt de keus, en later kan je achteraf bekeken zien of je de goede of slechte keuze gemaakt hebt . maar kiezen moet je sla je linksaf of rechtsaf, doe waar je jezelf het beste bij voeld.

Succes <_<

Link naar reactie

Zoals Shrike al zegt, ik kan niet in jou leventje kijken. Maar wanneer je de Z financieël gezien gewoon kan behouden zou ik dat doen. Eventuele beslissingen over verkopen of niet kunnen dan ook later genomen worden.

Mijn tip, inschrijven voor de Limbo-rit en weer eens lekker genieten van het leven/auto. :thumbup:

Link naar reactie

Heb het al eerder gezegd.... de verkoop van zo´n exemplaar gaat je spijt opleveren.

Ik denk dat je hem zeker voorlopig zeker moet houden.

Geef alles even een plaats voordat je beslissingen neemt.

Ik heb je nog nooit gezien, maar wel veel gelezen op dit forum en ik schat in dat voor jou de QP ook voor heel veel afleiding zorgt. Lekker cruisen om te denken en om even niet te denken.

Houden dus!

Succes!

May the force be with you !!!!! :thumbup:

Link naar reactie

Ik sluit me aan bij SLedge,

ALs het financieel geen probleem is wacht dan nog ff.

Kijk eerst eens in je dagelijks leven hoe het gaat, ga eens sporten of een andere hobby dat je een ander ritme krijgt, bij veel mensen om me heen scheelt dat altijd een hoop.

i.i.g Suc6

p.s. het is voor een ander altijd makkelijk praten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in