Ga naar inhoud

Individual

Bob01

Aanbevolen berichten

Geachte forumleden,

Zoals jullie elders hebben kunnen lezen ben ik bijna in het bezit van een nieuwe Z3.

Het betreft hier een "individual" type/klasse. Auto is nog te zien op de site van cabrioland.

De kleurstelling icm met de motor spreekt me erg aan en ben er erg blij.

Maar wat wil dit nu zeggen precies een "individual" klasse?

Elders heb ik via een link wat details over de diverse individual klassen in het algemeen.

Maar betreft het hier nu een beperkte oplage of iets dergelijks.

Kan iemand mij hierover iets vertellen..????

Alvast (weer) bedankt.

Groet

Bob

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rob, Nee dat klopt omdat ik de auto heb gekocht.

Op het schutbord van de auto staat duidelijk vermeld dat het een individual betreft.

Zijn deze auto's minder geproduceerd dan de andere of zo?

Groet

het zijn gelimiteerde series in niet standaard kleuren.

Link naar reactie

Ja het zit zo

er zijn " BMW Z3 ROADSTER Individual car programs (1997) 1999-2002"

zoals

ORINOCO

BELLA MACCHINA

AMERICAN STYLE

IMOLA

ESTORIL

enz...

zie ook : Individual CAR programs

Deze zijn beperkt in aantal

bv. de Estoril waren er slechts 10 geleverd in Nederland

de BRITISH TRADITIONAL LOOK-ALIKE : slechts één per kanton in Frankrijk

en dan waren er nog Individual collors bestelbaar tegen 2000€ ( incl btw )

Deze hebben niets te zien met Individual car programs van BMW

zie foto >> "individual sticker"

433_1_ex.jpg

Danny

Link naar reactie

Ja Bob en welke heb je nu gekocht? :thumbup::huh:

een individuele individual (waarbij je echt alles los kon bestellen zoals kleur interieur/exterieur/M spiegels/kieuwen) of eentje uit het door BMW voor de Z3 samengestelde Individual programma keurig opgesomd te zien op te site van danny, waar naast kleur interieur en exterieur ook nog andere zaken zoals M kieuwen, en/of spiegels en velgen zijn.

In beide gevallen herken je een echte aan de sticker onder de motorkap :D

Link naar reactie

Pierrez, Die van mij komt het dichst in de buurt van de Kyalami. Echter mijn stoelen hebben geen zwarte vlakken. Volgens mij is het leer ook iets anders van kleur alhoewel ik het niet zeker weet. Ik heb namelijk " walnuss" bekleding. Zie de foto bij Cabrioland. Het lijkt er vooralsnog op dat ik een individuele "individual" heb gekocht. leuk he??

Ik denk echter wel dat enkel de bekleding is aangepast. Kieuwen en spiegels heb ik niet in de M uitvoering.

Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik ook weg ben van de cylinders. Wat rijdt dat soepel zeg.

Mijn 4 cylinder Z3 beviel goed, maar deze 6 cylinder bevalt beter denk ik aangezien ik nogal eens onderweg ben naar familie in Duitsland en Zwitserland. Volgende week ga ik al richting Duitsland...

groet

bob

Link naar reactie

Kyalami is het leer oranjebruin.

Vraag me nu dus alleen af wat Individual is zowel het interieur als het exterieur waren gewoon te bestellen bij deze uitvoering, of is de buitenkleur Carbonschwarz of zo.

Hoofdzaak dat het plaatje onder de kap aanwezig is. Bij de dealer ff een uitdraai vragen op chassisnr. hoe de auto uitgeleverd is zit dan een speciaal blad bij over de Individual uitvoering.

En ja hoor die zescilinders zijn ZZZuper :thumbup::huh: :D

Link naar reactie

orinocohv8.jpg

orinoco2we4.jpg

orinoco3lj9.jpg

Mijn all time favorite individual: Orinoco

Brms heeft er regelmatig eentje staan. In het RL vind ik het een superkleur. Afhankelijk van de lichtval is hij donkerblauw/donkergroen tot zelfs paarsig. Ik vind hen stiekem nog mooier dan mijn grijze :m: Maar mijn grijsje heeft meer vermogen en is een stukje jonger dus tja... dan maar grijs :(

Link naar reactie

Volgens mij is het een locale individual die in NL niet geleverd is. Ik heb precies dezelfde en dit was een demo car van de Duitse dealer waar ik hem gekocht heb. Die van Bob01 komt ook uit DLD dus ik denk dat het een speciale introductie uitvoering is geweest van de 2.2 in februari 2002. Komt dit verhaal jullie bekend voor, een locale individual uitvoering?

Wel apart dat er nu twee van in Beverwijk rondrijden.

NB Nu ik het teruglees Een 2.2 uit 2-2002!!! (maakt hem nog opvallender (individual))

Link naar reactie
Ik begreep hem eerst niet. Wat heeft prins Pils met een individual te maken? Maar mijn vrouw heeft het uitgelegd

Voordat ik dit forum ondekt had wist ik ook niets, maar heb hier een hoop dingen geleerd over andere dingen dan de ZZZ,bijvoorbeeld van Rob over cameltoes en van de Shrike iets over Whailtails van Roodkapje alles over BH maten(dat dubbel DD mooi is)en van Ivo heb ik geleerd dat je de boel best wel mag opruien.En het schijnt dat je van Zedri ook heel veel kan leren maar die begrijp ik nog niet zo goed.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in