Ga naar inhoud

Armsteun


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry jongens, ben wat laat met het volgen van dit topic... ;)

Mij werd geen keus geboden door de Duitser waar ik de steun gekocht heb. Alleen de kleur. De kleur en structuur wijkt wat af, maar ben er inmiddels aan gewend. Uiteindelijk is het een heerlijke armsteun in het gebruik (daar is ie tenslotte voor... :lmao: )

Ik ben benieuwd naar je bevestigingsmethode Aad. De manier waarop het bij mij is gebeurd voldoet in ieder geval uitstekend, de steun zit muurvast zonder te breken, alleen maar wat gaatjes boren. Ik kan je wel de 'Einbauanleitung' mailen als je wilt, misschien kun je d'r nog wat info uithalen. Laat maar weten.

@Ivo: mocht nou inderdaad het leer van mijn stoelen (nooit gehoord van Montana...) te krijgen zijn (aub foto Aad!) dan is het bovenstuk van mijn steun 'voor weinig' te koop of te ruil (als je ergens een goede Montana kunt vinden)

Link naar reactie

Bedankt voor je aanbod van de einbauanleitung uit duitsland, die heb ik ontvangen

van de bewuste aanbieder van armsteunen, ik kan je wel het goede bestellingsnr. geven misschien kan je ruilen, hij verkoopt ze toch wel.

het onderdelen nr. 51169415861 in nederland is hij 7 euro duurder tov. walknappa

p.s. volgende maand ga ik hier aan beginnen, dus reportage volgt.

Groet,

Aad

Link naar reactie

Ben ik benieuwd, eens ff in de M-folder kijken of de M346 dezelfde leersoort gebruikt als de mijne kan ik er zelf eentje bestellen :lol: Mijn :lmao: kleur Imolarot is namelijk nog steeds actueel :D en volgens de ETK kun je hem in veel meer kleuren krijgen ;) Zie hier:

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/p/3311.png

Link naar reactie
@Ivo: mocht nou inderdaad het leer van mijn stoelen (nooit gehoord van Montana...) te krijgen zijn (aub foto Aad!) dan is het bovenstuk van mijn steun 'voor weinig' te koop of te ruil (als je ergens een goede Montana kunt vinden)

Not2Fast,

Volgens mij heeft Aad dus Montana besteld. Als jij dat ook wilt, dan wil ik wel het bovenstuk in Walnappa van je overnemen ;) . Het is toch zwart of ... ?

Link naar reactie
Hye dat kende ik nog niet. Ik heb afgelopen week juist een Mark II gekocht :lol:

Je had die van mij wel mogen kopen -_-

Wat wil je er voor hebben Ivo, misschien wil ik hem wel van je overnemen?

bij LeatherZ (zie http://leatherz.com/Merchant2/merchant.mv?...ategory_Code=Z3 ) kost hij nieuw (inclusief de base) US$ 210,- Met verzendkosten, BTW en import kom je dan op +/- EUR 210 uit.

De mijne (Estoril Blauw met zwarte basis) doe ik weg voor EUR 175,- (vraagprijs). Hij is zo goed als nieuw en dus prijstechnisch gezien interessanter!

post-3-1088623613.jpg

Is dat wat?

Link naar reactie
He Not2fast,

Op jouw verzoek hierbij de foto van de armsteun in Leder Montana.

Vandaag binnengekomen :D en sta te popelen om hem in te bouwen :(....

Groet

Aad

Hee Aad,

Dank! Is inderdaad precies die die ik moeten hebben! Prachtig!

Kost ta nou? :D

Ik heb een mailtje naar die Duitser gestuurd, kijken of ie nog wil ruilen...

Of Ivo... B)

Link naar reactie

Aad,

Ben zelf heel benieuwd naar je inbouwervaringen

Wat ga je wel en niet gebruiken van de e46 armsteun, neem toch aan dat je de plastic afdekkingen (bijv. nr 51168218307) nodig hebt omdat je anders de metalen bevestiging ziet zitten :rolleyes: Ga je nog iets veranderen/omlassen aan de bevestigingspunten aan de armsteun??

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Hallo Pierre,

Ik gebruik alleen de steun, ongeveer twee cm onder het ronde gedeelte van

de armsteun zaag ik alles af .

De steun (PLASTIC) monteer ik op een aluminium strip bevestigd dmv.

schroeven en helicoils, daarna maak ik een ronde staaf die vastgemaakt

wordt op de achterste bout van de bevestiging van de handrem, bout m8 schat ik.

Als het alles klaar is krijg je de reportage met foto s te zien.

groet,

Aad.

p.s. Het enigste wat je ziet is de strip, die ik zwart maak.

Bouten zie je niet zitten,en ik maak ook geen steun in het bakje van de midden console, die onze duitse vriend wel heeft.

Link naar reactie
Ik heb een mailtje naar die Duitser gestuurd, kijken of ie nog wil ruilen...

Of Ivo...  :rolleyes:

Ivo wil best (na het lijfelijk aanschouwen van jouw uitvoering qua kleur enzo) ruilen. Met een kleine vergoeding voor het feit dat hij inmiddels 2e hands is ;-)

Inruilen zeg maar :rolleyes:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

@Ivo: Harald heeft kostenloos de armsteun geruild (op de verzendkosten na dan...)

De nieuwe zit er inmiddels in. Qua leerstructuur gelijk, maar deze is wel een stuk lichter zwart ... :D

Ach ja, dan maar een keer wat zwarte schoenpoets... :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.