Ga naar inhoud

Armsteun


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok, ik heb de Mark-1 armsteun binnen vanuit de VS (leather-Z). Na eerst € 40,- extra aan invoerrechten te moeten achterlaten bij de postbode :D

Het leer ziet er wel een beetje anders uit, en ik twijfelde eerst of het wel echt leer was. Omdat het op de hoeken niet echt (mooi) is afgewerkt, kan je daar zien dat het wel om leer gaat, maar met een aparte structuur. Is verder niet zo erg. Dadelijk even monteren en mijn rommelvakje is netje afgedekt en ik kan mijn armpje op een lekkere hoogte laten liggen.

Fototje volgt nog wel

Link naar reactie
Ok, ik heb de Mark-1 armsteun binnen vanuit de VS (leather-Z). Na eerst € 40,- extra aan invoerrechten te moeten achterlaten bij de postbode :lol:

Het leer ziet er wel een beetje anders uit, en ik twijfelde eerst of het wel echt leer was. Omdat het op de hoeken niet echt (mooi) is afgewerkt, kan je daar zien dat het wel om leer gaat, maar met een aparte structuur. Is verder niet zo erg. Dadelijk even monteren en mijn rommelvakje is netje afgedekt en ik kan mijn armpje op een lekkere hoogte laten liggen.

Fototje volgt nog wel

Valt me tegen, hoor anders zulke goede dingen over leather Z, zou ze hierover zeker een mail sturen. Je hebt verschillende soorten leer voor de ZZZ, zou dus kunnen zijn dat je net het verkeerde hebt gekregen.

groet,

Pierre

Link naar reactie

Super: je hebt de Mark I gekocht?

Ik zelf heb de Mark II, en ben daar toch wel over tevreden. Het leer is wel wat dun en aan de onderkant (wat je dus niet ziet) misschien wat slordig afgewerkt, maar het is mooi "padded", glad en qua kleur (Estoril blauw) past het prima bij de rest.

Uit ervaring weet ik dat qua reacties op mails de gebroeders Maddux niet erg snel reageren ... :lol:

Link naar reactie

Dan is die van Auco die ik heb toch wel SUPER, perfect afgewerkt, exact de goed kleur en leer, misschien niet het mooiste design maar heel functioneel, alle schakelaars blijven vrij en een enorm opbergvak erbij B) :D

Ja die maddux boys reageren erg slecht op mail, heb ze al een paar keer iets gevraagd, geen antwoord, :m: :D pas bij het online kopen kreeg ik reactie :lol:

Link naar reactie

Ik vind die van mij (en Rob) toch nog iets 'superder' Pierre! :lol:

Die is echt volgens BMW kwaliteit afgewerkt en zit zo vast als een huis. Je kunt nog heel goed bij de schakelaars achter de steun en je krijgt er een opbergvak bij, terwijl je het originele vak ook nog kunt blijven gebruiken.

Ik vind 'm super! :m:

Link naar reactie
Ik vind die van mij (en Rob) toch nog iets 'superder' Pierre!  :blink:

Die is echt volgens BMW kwaliteit afgewerkt en zit zo vast als een huis. Je kunt nog heel goed bij de schakelaars achter de steun en je krijgt er een opbergvak bij, terwijl je het originele vak ook nog kunt blijven gebruiken.

Ik vind 'm super!  B)

Zoals ik al zei, het design van die van jullie is zonder twijfel het mooiste, nu alleen nog de goede leerprint en de juiste kleur dan zou ik gaan twijfelen om de Auco eruit te gooien. Is ook te realiseren I know maar dan wordt het wel erg duur. Ergo: voor mij is de Auco de perfecte kompromis :lol: :D

Vanuit de checklist:

-schakelaars bereikbaar

-opbergvak

-juiste kleur

-juiste leerprint

-afwerking

-functionaliteit (juiste hoogte en voldoende steun)

-design

scoort ie alleen op design vlak minder dan de e46 armsteun :D

Link naar reactie

helaas staat er geen prijs van de E46 armsteun in de ETK. Ik ga eens naar de dealer om te vragen wat zo'n ding kost. Ik vind krap 300 euro namelijk wel erg veel geld ...

Ik vind die E46 oplossing gewoon de fraaiste, helaas :blink:

Link naar reactie
helaas staat er geen prijs van de E46 armsteun in de ETK. Ik ga eens naar de dealer om te vragen wat zo'n ding kost. Ik vind krap 300 euro namelijk wel erg veel geld ...

Ik vind die E46 oplossing gewoon de fraaiste, helaas :rolleyes:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7933493171&rd=1

07_1_b.JPG

en:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...ssPageName=WDVW

Link naar reactie
Past dit: ---> http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...bayphotohosting <--- eigenlijk in een Z3?

Hee Napoje,

Zoals ik het kan beoordelen gaat dat niet passen!

Die andere via Ebay ook niet trouwens.

De kunst zit 'm in de bevestiging aan chassis en middenconsole. Dat heeft de Duitser waar ik 'm gekocht heb volgens mij zelf gefabriceerd en hij gebruikt alleen de bovenste helft van de originele steun.

Link naar reactie
Past dit: ---> http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...bayphotohosting <--- eigenlijk in een Z3?

Hee Napoje,

Zoals ik het kan beoordelen gaat dat niet passen!

Die andere via Ebay ook niet trouwens.

De kunst zit 'm in de bevestiging aan chassis en middenconsole. Dat heeft de Duitser waar ik 'm gekocht heb volgens mij zelf gefabriceerd en hij gebruikt alleen de bovenste helft van de originele steun.

dat is ook precies mijn idee, voor die 150 Euro die ik bespaar, kan ik wel een mooi steuntje maken, denk ik zo :rolleyes:

Link naar reactie

Als het de originele van BMW is dan is ie uit plastik, geloof dat leather Z deze met leder bekleed vandaar de hogere prijs,

die van BMW kun je trouwens ook over je eigen dealer bestellen zal dan ook wel goedkoper zijn, mijn antiverblindingsspiegel is er eigenlijk ook alleen voor de Amerikaanse markt.

groet,

Pierre

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb net volgende armsteun igebouwd, niet goedkoop maar dan heb je ook wat  :D

Armsteun.JPG

Gekocht via Armsteun "Zroadster-freunde.de"

Dit is een perfecte armsteun, duidelijke inbouwhandleiding, degelijk materiaal en super solide bevestigd.

Tot nu toe 1 opmerkinkje.... de kleur en profiel van het leer wijken nogal wat af. Daar moet ik nog ff aan wennen...  ;)

Mooie optie Not2Fast daar heb ik ook interesse in, ik heb gelezen dat er twee

Mogelijkheden in leer zijn, n.l. Montana of Walknappa de normale prijs

bij de dealer zonder korting is 170,09 resp. 166,95 euro incl. ,dus alleen

voor de steun , of mis ik dan nog iets, dit is n.l. een groot verschil met andere prijzen.

Mijn vraag welke soort leer heb jij ??

En moet er gezaagd worden om de armsteun te monteren.

groet,

Aad

Link naar reactie

goede vraag over dat leer, Aad. Op ebay zie ik veel van die "geribbelde" E46 armsteunen. Dat gladde van Not2Fast (dat is Nappa denk ik ?) vind ik veel mooier (of je moet stoelen hebben met datzelfde bobbelleer). :D

Hmm, volgens mij heeft Not2Fast juist wel die gebobbelde stoelen ;)

Link naar reactie
goede vraag over dat lee, Aad. Op ebay zie ik veel van die "geribbelde" E46 armsteunen. Dat gladde van Not2Fast (dat is Nappa denk ik ?) vind ik veel mooier (of je moet stoelen hebben met datzelfde bobbelleer).  :D

Hmm, volgens mij heeft Not2Fast juist wel die gebobbelde stoelen  ;)

ik was vandaag bij de fonkert, en vond het nappa leer net als wat Ivo zegt

ook mooier ze hadden daar beiden leer soorten op het rek hangen, spijtig genoeg,

was ik niet met de zzz.

Maandag maar weer even terug met de zzz als ik mijn bestellingen ophaal, kan ik vergelijken. ;) :D

groet,

aad

Link naar reactie

Ik ben er uit Ivo het wordt Montana dat past er perfect bij alleen nog een beetje

glimmend maken, de bevestiging maak ik anders dan op de Duitse site ,

ik gebruik een bout van de handrem bevestiging op de cardan tunnel.

Helemaal uitgedacht, ik maak wel een foto sessie. misschien ga ja dan nog overstag. :(:angry:

voor de prijs hoef je het niet te laten 170 euro vlgs ETK.

Groet,

Aad

Link naar reactie
Ik ben er uit Ivo het wordt Montana dat past er perfect bij alleen nog een beetje

glimmend maken, de bevestiging maak ik anders dan op de Duitse site ,

ik gebruik een bout van de handrem bevestiging op de cardan tunnel.

Helemaal uitgedacht, ik maak wel een foto sessie. misschien ga ja dan nog overstag. :angry:  :angry:

voor de prijs hoef je het niet te laten 170 euro vlgs ETK.

Groet,

Aad

Graag zie ik een DHZ handleiding :wacko:

Want ik vind mijn LeatherZ Mark II wel mooi, maar de E46 armsteun vind ik NOG mooier. En die dingen zijn inderdaad voor een prikkie te koop op ebay, of bij een stealer :(

Montana, is dat die met die strcutuur of het leer vergelijkbaar met die armsteun van Not2Fast

zie ook http://www.digitalediensten.nl/z3forum//in...t=ST&f=3&t=1059

aangepast door Ivo
Link naar reactie

Montana is vergelijkbaar met de leerstructuur van de stoelen van Not2Fast,

Die ik ook in mijn Z3 heb n.l.leder classic/schwartz ( R7SW). ;) :lmao:

Voor je keuze van een armsteun van een E46 ben je maar beperkt vlgs.

Group ETK,

kunstleer, schwartz, hellbeige, grau.

leder montana, schwartz, hellbeige,grau

leder walknappa schwartz en hellbeige

Bovenstaande heb ik van BMW ontvangen

anders laten bekleden waar BMW ook heen gaat Cools Eindhoven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.