Ga naar inhoud

Armsteun


Aanbevolen berichten

Ik heb net volgende armsteun igebouwd, niet goedkoop maar dan heb je ook wat :(

Armsteun.JPG

Gekocht via Armsteun "Zroadster-freunde.de"

Dit is een perfecte armsteun, duidelijke inbouwhandleiding, degelijk materiaal en super solide bevestigd.

Tot nu toe 1 opmerkinkje.... de kleur en profiel van het leer wijken nogal wat af. Daar moet ik nog ff aan wennen... :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Arno, ziet er toppie uit

Vond ikzelf ook het mooiste design, was er echter helaas niet in imolarot, jammer :(

Hoop dat die afwijkende kleurstelling/leersoort niet te veel gaat irriteren, zou ik helemaal gek van worden :D

Lijkt veel op de e46 armsteun die ik in mijn touring heb, zul je ook wel e46 leer hebben is inderdaad afwijkend van Z3 leer.

Durf het bijna niet te zeggen maar als je het je te veel gaat irriteren kun je hem laten overtrekken bij Cools in Eindhoven, deze hebben alle leersoorten en kleuren van BMW!!

Van de andere kant als je je arm erop leunt en door je voorruit naar die prachtige bochtige wegen kijkt zie je er niets van :blink:

Trouwens wat ik van Auco en leatherZ gezien heb is de leerkleur en materiaalkeuze perfect!!

groet,

Pierre

Link naar reactie

Hoi Pierre,

Goed gezien! Is inderdaad op basis van E46! Leer dus waarschijnlijk ook... :blink:

Qua design en kwaliteit is het echt een topper!

Er is inmiddels een mailtje onderweg naar de ombouwer, met de vraag of er nog andere leersoorten te krijgen zijn. Ben benieuwd, maar ben d'r bang voor...

En anders... wat zou het kosten bij Cools? Is per saldo maar weinig leer :(

Link naar reactie
Zelfde armsteun in de Z1 zie ik knappe foto 2armsteunen op een foto.. :D

Groet Huub

My thoughts exactly, dus ff gepost op het UK forum ;) was net een draadje begonnen over armsteunen :guitar:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vraagje, met name voor Not2Fast:

Ik heb zojuist de schitterende armsteun besteld die ook Not2Fast heeft. Ik vroeg en kreeg alvast de inbouwhandleiding per mail. Daar schrok ik enigszins van! :P Moet deze handleiding daadwerkelijk 100% gevolgd worden (oftewel vergaand losmaken van e.e.a. waaronder radio uitbouwen, console loshalen e.d.), of kan het wat simpeler, maar toch goed???? :P Alvast bedankt. Groet, Rob.

Link naar reactie

Hoi Rob,

Ik ben bang dat ik je ga teleurstellen...

Om de armsteun te kunnen monteren moet je echt de handleiding volgen. Het lijkt allemaal veel ingewikkelder dan het is. Neem er de tijd voor, bekijk de foto's op de handleiding goed en lees de tekst, dan zul je merken dat het vanzelf gaat!

Het is in ieder geval zeker de moeite waard! :P

Link naar reactie

Duidelijk. Dat wordt beslist een handige kennis erbij halen... :P

Al met al zal het zeker de moeite waard zijn; deze armsteun ziet er prachtig en degelijk uit. Bedankt voor je reactie! Groet, Rob.

Link naar reactie

Hee Huub,

Is niet goedkoop.... Ik had ' m voor € 283,-- thuis. (Laten betalen door- en laten bezorgen bij een Duitse collega) Was wat minder gecompliceerd met betalen enzo.

Rob: Als je niet te ver weg woont van Nijmegen, wil ik best als ik tijd heb wat tips komen geven.

Groeten,

Arno

Link naar reactie

239,00 euro is de nettoprijs; er komt nog 16% duitse btw bij, totaal bruto 277,24 euro. Daarbij voor mij nog 16,50 euro verzendkosten, dus totaal 293,74 euro. Inderdaad veel geld voor een armsteun, maar ik heb het er graag voor over.

Een genereus aanbod Not2Fast! :P Bedankt! Maar natuurlijk ga ik eerst mijn uiterste best doen er uit te komen, zoals gezegd, wellicht met een handige kennis. Je sympathieke aanbod zal ik ver in mijn achterhoofd opslaan. :P

Bedankt voor je reactie! Groet, Rob.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Voor de duidelijkheid: heb ik niet zelf ingebouwd; laten doen door garage. Die de helft van de geleverde gebruiksaanwijzing kon overslaan, o.a. middenconsole en radio uitbouwen was niet nodig. Armsteun zit perfect! B)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ik heb nu ook een armsteun besteld bij Z-leather in de VS, en krijg net een berichtje dat de douane het onderschept heeft en de nodige extra centen van me wil hebben, oa:

BTW

Importkosten (nog niet bekend)

Handling (€ 9,50)

;)

Misschien dus een waarschuwing voor andere geintresseerde en een aan sporing om naar een europese leverancier te zoeken.

Link naar reactie
Armsteun ingebouwd! Inderdaad minder ingewikkeld dan gedacht. Fijn voor het rechterarmpje en staat mooi. :D

Inderdaad prachtig Rob, ik heb hem afgelopen Zondag live bij jou geZien en ik moet Zeggen:

Ik ben :blush: op Zo'n armsteun geworden......

Was jij dat die voor Superduper reed en bijna geramt werd door een fanatiek busje? ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.