Ga naar inhoud

OPROEP: AUB FF OPMETEN


pierrez101

Aanbevolen berichten

donderdag is de dag, naar de keuring, baaaaaaaaaaaaaaah!!!! Hier in Belgie is dat altijd een lijdensweg, halve dag werk voor alles in orde is. Ik heb er nu winterbanden opgelegd: 205 55 16, deze zouden even hoog moeten liggen als mijn 18", hopen dat hij over het latje van de 9 cm gaat :unsure:

allemaal duimen hé........ :D

Link naar reactie
donderdag is de dag, naar de keuring, baaaaaaaaaaaaaaah!!!! Hier in Belgie is dat altijd een lijdensweg, halve dag werk voor alles in orde is. Ik heb er nu winterbanden opgelegd: 205 55 16, deze zouden even hoog moeten liggen als mijn 18", hopen dat hij over het latje van de 9 cm gaat :huh:

allemaal duimen hé........ ^_^

:ok: nou succes er maar mee.........

Link naar reactie

tnx allemaal makkers! het heeft geholpen! M'n bakske is goed gekeurd maar ik had toch de grove middelen bovengehaald :lmao:

kheb m'n vriendin laten gaan want ik weet als ik gegaan was, was in niet gekeurd. de volgende zaken waren niet in orde:

- hij lag dus nog steeds te laag.....

- lichte olielek of koelvloeistoflek

- te harde vering (was een opmerking) buh.... :offtopic:

- verboden folie op de vensters (de vriendelijke meneer heeft hem er zelf nog afgetrokken.....

maar dankzij het onschuldig blikje van m'n schat (vraag maar aan Pierre, die kent dat al ^_^ ) ben ik toch doorgelaten, alhoewel ik voor minder redenen vorig jaar zelf afgekeurd was :lmao:

Link naar reactie
donderdag is de dag, naar de keuring, baaaaaaaaaaaaaaah!!!! Hier in Belgie is dat altijd een lijdensweg, halve dag werk voor alles in orde is.  Ik heb er nu winterbanden opgelegd: 205 55 16, deze zouden even hoog moeten liggen als mijn 18", hopen dat hij over het latje van de 9 cm gaat  :lmao:

allemaal duimen hé........ :lmao:

Dan zie je maar weer wat een nut die strikte regeltjes hebben. Kost alleen maar moeite om de auto "keurklaar" te maken, maar men heeft dus absoluut geen kijk meer op de autos die er echt op de weg rondrijden.

Schiet zijn doel dus voorbij..

Maar in ieder geval ^_^ succes met wachten...

inderdaad want toen ik van de keuring kwam ben ik rechtstreeks terug de garage ingereden en heb de volgende aanpassingen weer gedaan:

velgen en spacers terug geplaatst

angel eyes terug aangesloten

andere pinkerlichten vervangen

zijsplitters terug geplaatst....

allemaal zo nutteloos werk maja.......

want vorig jaar was het zelfs zo straf dat toen ik afgekeurd was, direct daarna de garagist de standaard veren eronder zette, naar de keuring reed, goed liet keuren en vlak daarna de verlaging er terug onder zette, geld uit je zakken halen ja :offtopic:

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Staat ie van Rob in de goede Topic ^_^ :( :

Met KW gewindefahrwerk en BBS 18 inch CH wielen:

Staat in de schuur met de vier wielen niet geheel vlak, maar ik meet voor- en achterzijde zo'n beetje 32, 32,5 à 33 cm. Aardig nauwkeurig gemeten.

Maar vertel, vertel! Wat leren wij hieruit?!

Link naar reactie
Jullie hebben toch allebei H&R? Of komt het omdat Andre nog op z'n winterbanden staat?

Ik heb trouwens ook 33cm rondom. Net ff gemeten :blink:

Het maakt natuurlijk niet uit wat voor velgen eronder zitten wanneer je het hart van de naaf meet tot onderzijde scherm.

Het zou nog 32 1/2 kunnen zijn maar zeker niet hoger.

Wanneer de 18" inch eronder zitten heb ik over het algemeen weinig last maar heb ook wel eens goed vastgezeten bij een inrit van een parkeergarage in Koln.

Maar goed hij ligt erg lekker op de weg en dat zou ik niet willen missen.

André

Link naar reactie
  • 3 weken later...

heb just even gemeten, voor kom ik op 36cm en achter op 38cm.

Origineel alles, voorlopig toch :rolleyes:

bandenmaat: 225/45/17 voor en 245/40/17 achter

bodemvrijheid zal ik morgen eens meten, geen zin om garage in te gaan, ff get kloten op pc ;)

aan de bestuurderskant is de auto iets lager als aan de andere kant (een halve cm denk ik)

Greetz Jeroen

Link naar reactie
heb just even gemeten, voor kom ik op 36cm en achter op 38cm.

Origineel alles, voorlopig toch ;)

bandenmaat: 225/45/17 voor en 245/40/17 achter

bodemvrijheid zal ik morgen eens meten, geen zin om garage in te gaan, ff get kloten op pc :D

aan de bestuurderskant is de auto iets lager als aan de andere kant (een halve cm denk ik)

Greetz Jeroen

Da's achter idd echt hoog, wanneer krijg je het fahrwerk :rolleyes:

Is normaal dat er iets afwijking inzit hebben we allemaal ;)

Link naar reactie
heb just even gemeten, voor kom ik op 36cm en achter op 38cm.

Origineel alles, voorlopig toch  :D

bandenmaat: 225/45/17 voor en 245/40/17 achter

bodemvrijheid zal ik morgen eens meten, geen zin om garage in te gaan, ff get kloten op pc  B)

aan de bestuurderskant is de auto iets lager als aan de andere kant (een halve cm denk ik)

Greetz Jeroen

Da's achter idd echt hoog, wanneer krijg je het fahrwerk :ph34r:

Is normaal dat er iets afwijking inzit hebben we allemaal ;)

Benzin bak is leeg denk ik ;)

Heb het in het weekend besteld, normaal is da binnen 2 weken binnen

Maar ik ga het op mijn gemakje doen. Mijn pa niet opjagen want die blijft beweren dat ik de auto origineel moet laten :schater:

op de keuring dit op de keuring dat zegt die altijd :wacko:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.