Ga naar inhoud

knipperlichtfitting


Huub

Aanbevolen berichten

Wie weet hoe je een silvervison/diadem lampje in een knipperlichtfitting krijgt???

Kom het volgende probleem tegen de genoemde lampen hebben een andere vorm wat betreft de nokjes de een symetrisch en de ander asymetrisch,bij de dealer werd ik er niet wijzer op maar volgens hen zit het verschil in de oranje en witte knipperlichten betreft de fitting.En die zijn niet separaat te bestellen.

Wie o wie :lol:

Groet Huub :guitar:

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb Diadem knipperlichten en die pasten gewoon in de bestaande fitting.

Ik dacht dat er alleen verschil was bij stadslichten (niet bij de Z3, maar bij bijv. mijn Alfa): bijv 6H6 (halogeen) ipv 5W5 (gewoon) waarbij de nokjes op 10 voor half negen zitten ipv. kwart over negen .... :guitar:

Link naar reactie

Ivo

Die diademlampen hebben die de nokjes op 6 uur of op vijf uur zitten.

Wat lijkt dit een onzin praatje :guitar: Bij mij zitten de nokjes op 6 uur!

Groet Huub

Link naar reactie

Bij mijn Z1 wilde ik 10 watt stadslicht lampjes rijden daar had ik hetzelfde probleem. Heb daar eenvoudigweg een nokje weggevijld! Het lampje heeft voldoende houvast.

Kan me echter bijna niet voorstellen dat je voor zo'n gangbare auto als de Z3 geen passende lampjes krijgt!!

groet en suc6.

Pierre

Link naar reactie
Ivo

Die diademlampen hebben die de nokjes op 6 uur of op vijf uur zitten.

Wat lijkt dit een onzin praatje :guitar: Bij mij zitten de nokjes op 6 uur!

Groet Huub

Maar is de code toch PY 21W Diadem???

Volgens mij is er dan ook maar 1 noktype .... P21W is je remlicht bijv, maar de Y erbij betekent Yellow .... duis voor knipperlichten :lol:

Link naar reactie

Autostyle levert inderdaad een passende oplossing maar geeft weinig lichtopbrengst en de kleur is foeilelijk.

Groet Huub

Link naar reactie

Effe de nokkies eraf gevijld en de lampies passen, alleen nu gaan de lampies steeds aan en uit klopt dat!!! :lol::lol: .

Bedankt en groet Huub

Link naar reactie
Effe de nokkies eraf gevijld en de lampies passen, alleen nu gaan de lampies steeds aan en uit klopt dat!!! :lol: :D .

Bedankt en groet Huub

Nah, huub dat is een goed teken! Betekend dat je netjes overall je richting

aanwijzers gebruikt. Zouden veel mensen wat van kunnen leren :lol:

Link naar reactie

mijn idee is dat de Osram diadem in deze situatie mooier is dan de Philips silvervision.Waarom, de silvervision geeft toch nog een oranje gloed als het niet brand en m.i. is dat de "blauwe"kleur van de Diadem mooier lijkt. :lol:

Groet Huub

Link naar reactie
mijn idee is dat de Osram diadem in deze situatie mooier is dan de Philips silvervision.Waarom, de silvervision geeft toch nog een oranje gloed als het niet brand en m.i. is dat de "blauwe"kleur van de Diadem mooier lijkt. :lol:

Groet Huub

Yep,

En dat blauw past uitstekend bij mijn Estoril blauw :D

Die goedkope (geverfde) zilveren knipperlichten zien er ook niet gek uit :lol:

Link naar reactie

Heb de Diadem in mijn touring, wel geen estoril maar het staat mooi bij het blauw van het BMW embleem!

Lampen ben ik in mijn roadster nog steeds niet aan toegekomen :lol: De oranje pinkers storen me nog niet zo zeer. Enige wat ik heb gedaan is de blue vision stadslichtjes, die originele schenen echt geel

Denk iets voor de wintermaanden, nu te veel met rijden bezig :lol:

Link naar reactie
Tjeeh dat is echt snel Ivo,ide Philips lamp kost ook nog 19,95 is iderdaad goedkoper dan de Diadem

Groet Huub :lol:

ik heb een 2 setjes (dus 4 lampen) Diadems gekocht in Essen (op de beurs) voor totaal 20 EURO ....

:lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.