Ga naar inhoud

interieurbeveiliging


Rico

Aanbevolen berichten

en er zit een schroefje op waarmee je hem kan stellen. (dit had je trouwens ook kunnen vinden met de zoekfunctie, is al veel behandeld)

Ja en ? ik wil hem niet afstellen, gaf alleen wat feedback over alarm :blink:

btw, jij had een binnenhemel in de aanbieding?

gr rob

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja en ? ik wil hem niet afstellen, gaf alleen wat feedback over alarm :)

btw, jij had een binnenhemel in de aanbieding?

gr rob

:blink: no offence, sorry. eh mijn binnenhemel is nog niet te koop nee. ik ga er nog wat grollen mee uithalen zodat ie wat minder naar beneden zakt...

Link naar reactie
:blink: no offence, sorry. eh mijn binnenhemel is nog niet te koop nee. ik ga er nog wat grollen mee uithalen zodat ie wat minder naar beneden zakt...

tks, zal ik hem nieuw moeten kopen, vind op de lange vakantie rit van 1100 km de herrie op de duur te veel worden

gr rob

Link naar reactie
tks, zal ik hem nieuw moeten kopen, vind op de lange vakantie rit van 1100 km de herrie op de duur te veel worden

gr rob

nou bespaar je de moeite rob, zoveel scheelt dat niet. €300,- is gewoon te veel voor zo'n lappie stof

Link naar reactie

Bedankt voor de info, rijd normaal altijd open, (moet uiteraard wel droog zijn, hagel doet verdomd zeer :schater: ) maar om iets te kunnen meenemen op vakantie moet dak wel dicht, kan de ruimte waar normaal de kap in ligt met kleding gevuld worden.

Echter vond geluid van wind over kap na 1000 km achtereen rijden met alleen tankstops en een gem. snelheid van 130 km (helaas barst het ook in frankrijk tegenwoordig van de motormuizen met lasers) irritant worden.

Zal er toch nog eens over nadenken, daar ik eerder hier gelezen had dat het herrie scheelt

rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.