Ga naar inhoud

In het wild gespot


simca1999

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, vinkjes, je weet wel, van die kleine beestjes die kunnen vliegen. :muur:

vink-.jpg

Is dit een vinkje [A] of een shrike ? SMS -vogel A- of vogel B- naar 0900-884466 met de kans om 1 dag te mogen kijken naar de nieuwe z4 coupe :schater::schater::unsure:

loggerhead%20shrike.jpg

Link naar reactie
Is dit een vinkje [A] of een shrike ? SMS -vogel A- of vogel B- naar 0900-884466 met de kans om 1 dag te mogen kijken naar de nieuwe z4 coupe :schater::schater::wave:

Vinkje...

Vinkje.gif

Link naar reactie

Een collega regelmatig met me mee carpoolt in de Z3 kwam deze Z8 tegen....

1zpnlv8.jpg

Let op het nummerbord !!!

Ik ga doorsparen...

Link naar reactie

Gister in Apeldoorn gezien toen ik op het fietsje aan het fietsen was. Het is de tweede auto achter de rode opel, een WIESMANN, hij draaide de Europaweg op richting de A1. Twee auto's daarachter reed ook nog een zwarte ZZZ met chromen raamstijl. Had hem al een keer eerder zien rijden in Arnhem op de Oude Apeldoornseweg.

IMAGE_00066.jpg

Een paar straten verderop zag ik Michiel nog rijden, langs het politiebureau aan de Vosselmanstraat. Helaas geen foto van.

Link naar reactie
Een paar straten verderop zag ik Michiel nog rijden, langs het politiebureau aan de Vosselmanstraat. Helaas geen foto van.

Joho, we zijn gespot :m: en dan nog wel in dit onderwerp :unsure: : het klopt, man :unsure: !! Wij waren op weg (via Ugchelen) naar een ijsje........... in Hoenderloo ;) natuurlijk.

Michiel ;) .

Link naar reactie
Gister in Apeldoorn gezien toen ik op het fietsje aan het fietsen was. Het is de tweede auto achter de rode opel, een WIESMANN, hij draaide de Europaweg op richting de A1. Twee auto's daarachter reed ook nog een zwarte ZZZ met chromen raamstijl. Had hem al een keer eerder zien rijden in Arnhem op de Oude Apeldoornseweg.

IMAGE_00066.jpg

s.Garfield.Odie.kwijl.An.gif

Link naar reactie
Dat dealer-stickertje, hoe haal je 't in je hoofd. Daar word je toch niet goed van? ;)

Kan ik beter hebben dan ongemeld je nummerplaathouder achter te vervangen door de eigen dealer exemplaar. Ik had een blanco, na een beurt ineens niet meer! Dat hadden ze niet moeten doen. Stoom kwam uit m'n oren. Dealer heeft blanco plaat teurggeplaatst. Goed zo :m: .

Waarom moet iedereen toch reclame rijden. Zo lelijk.

Link naar reactie

Kom net van BMW Zwartepoorte Roosendaal. Staat een zwarte Z4 Coupe 3.0si (72000 euro????). Kwijlend stond ik bij de bekleding te kijken. Voor het luttele bedrag van 2300 euro een English bla bla leather interieur. Heel chic (licht) bruin. Gaaf!!!!

Maar 2300 euro voor 2 stoelen en een beetje in de deuren..... eigenlijk te zot voor woorden. Voor dat geld koop je een superchic bankstel voor. Maar ja, die kan niet rijden.....

Link naar reactie
Kom net van BMW Zwartepoorte Roosendaal. Staat een zwarte Z4 Coupe 3.0si (72000 euro????). Kwijlend stond ik bij de bekleding te kijken. Voor het luttele bedrag van 2300 euro een English bla bla leather interieur. Heel chic (licht) bruin. Gaaf!!!!

Maar 2300 euro voor 2 stoelen en een beetje in de deuren..... eigenlijk te zot voor woorden. Voor dat geld koop je een superchic bankstel voor. Maar ja, die kan niet rijden.....

Wat maakt 2300 nog uit voor iemand die 72000 neertelt? :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.