Ga naar inhoud

In het wild gespot


simca1999

Aanbevolen berichten

  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

lambo4ct.jpg

vandaag in Nieuw Vennep "even boodschappen doen" voor de AH.

Let op het gebruikte aantal parkeerplaatsen. :cool:

Spycke

Zo,een Gallardo zie je niet vaak. Mooi, maar als je zo parkeert maak je je niet gelieft. En als het vol is meer kans dat moedertjes de salto er nog even tussenproppen.

Link naar reactie
Terecht, hufters genoeg, ik zet mijn auto's ook altijd zo schuin mogelijk -_-

En als dat niet mogelijk is, dan met de passagierskanten zo dicht mogelijk tegen elkaar dat ze er in ieder geval niet meer in kunnen stappen. Ik vind dergelijke deukjes de ergste die er zijn. Vaak zo klein, maar zo storend ^_^

Link naar reactie
En als dat niet mogelijk is, dan met de passagierskanten zo dicht mogelijk tegen elkaar dat ze er in ieder geval niet meer in kunnen stappen. Ik vind dergelijke deukjes de ergste die er zijn. Vaak zo klein, maar zo storend -_-

Maar dan zit daar weer een risico aan dat ze bij het uitdraaien je bumper meenemen ... ^_^

Link naar reactie
Net zoals bij ons dan :lol:

lights16os.jpg

En waar staan die letters voor ??

Had dat M2 geen Z4 kunnen Zijn ??

Het is in elk geval wel een cool kenteken... :m:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Dacht dat er een plaats was om foto's van speciale auto's te droppen maar kan het niet meer vinden :newblush:

Dus modderaars ga gerust je gang en zet deze stoere kar op de juiste plek.

p10102632mk.jpg

p10102640pr.jpg

p10102651ug.jpg

Foto van het embleem op de motorkap vergeten, terug lopen maar de vogel al gevlogen :(

Anne

Link naar reactie
Lijkt me een Dodge/chrysler Viper? Very cool. :newblush:

Ik zou ff niet weten hoe ik dit topic kan mergen met 'in't wild gespot.'. Mag de ubermod dan even doen..

Kun jij ook, Ies. Linksonder, bij Moderator opties. Done.

Link naar reactie
Lijkt me een Dodge/chrysler Viper? Very cool. :(

Ik weet het wel zeker. Lees de tekst op de rode remklauw maar eens. Maar wat is die opening voor de achterwielen? Ik neem aan dat dit niet de uitlaat is gezien de vier pijpen aan de achterzijde :newblush:

Link naar reactie

heeft te maken met het feit dat je in het merendeel van Europa geen sidepipes mag hebben.

Vandaar dat Dodge/Chrysler de Vipers naar Europa verkoopt met uitlaten langs achter ipv opzij.

Dat verklaart die "airco-achtige" toestanden onder de deuren. :D

Link naar reactie
Ik kan daar alleen verplaatsen als zinnige optie vinden. Kan je dan daarna nog aangeven waarnaar toe precies of zo?

Leg het me even uit Rob ajb, ik heb niet zo veel verstand van computers.. :wave: ;)

Yes sir, correct. Probeer maar, dan zie je 't. Na gebruik van de knop "Ga" kun je kiezen.

Ik neem aan dat je nu niet echt serieus bent... :wave:

Link naar reactie

Maar dan lukt het nog niet om dit bericht gericht te plaatsen toch :wave: tenminste dat lukte mij ook niet.

Ik weet wel dat jij heel handig bent met computers, dus misschien heb jij daarvoor een truuk?

Link naar reactie
Maar dan lukt het nog niet om dit bericht gericht te plaatsen toch :wave: tenminste dat lukte mij ook niet.

Ik weet wel dat jij heel handig bent met computers, dus misschien heb jij daarvoor een truuk?

Oh, één berichtje uit een topic naar een ander topic verplaatsen?? Nee, dat lukt zelfs mij niet... :wave:

Link naar reactie

Staat nu alleen nog niet samengevoegd,maar moeten de vinkjes nu weg of blijven.ik doe verder maar niets anders staat hett forum strax op zijn kop :unsure:

Link naar reactie
Staat nu alleen nog niet samengevoegd,maar moeten de vinkjes nu weg of blijven.ik doe verder maar niets anders staat hett forum strax op zijn kop :muur:

vinkjes?

Afijn, ik heb het ff samengevoegd :unsure: :D :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.