Ga naar inhoud

In het wild gespot


simca1999

Aanbevolen berichten

Was dit weekeinde in Berlijn en kom nabij de Friedrichstrasse op eens iets wilds tegen...

Kwijlerdekwijl.. een Aston Martin DB9.. en kijk 'ns naar z'n kiewtjes...

ztfy1h.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 4 weken later...

Kom net terug van een ritje met de ZzZ door het betuwe land. Cara zegt wat heb jij nu, ik zeg dit is nfpggrtrdft, kwam dus niet meer uit m'n woorden... Ja zegt ze een belgische lelijke auto en.... Maar dit is een grmvfvfoffft.... Rolls Royce Phantom.... hier zowat voor onze deur... (we wonen 50 meter om de hoek)

13zv6eg.jpg

Smaken verschillen qua vormgeving, maar ik vindt het wel een bruut modelletje !!!

Fotootje is wat onscherp vanwege de invallende duisternis en flitsen heeft geen zin.

Okee ik geef toe... trillende handjes :m:

Ff wat details.

Hout, chroom en leer voeren de toon

zaterdag 6 september 2003

Een minder klassieke vormgeving, maar toch herkenbaar als een echter Rolls-Royce, dat is wat de nieuwe Rolls-Royce Phantom kenmerkt.

Rolls-Royce is een van de duurste en meest prestigieuze automerken ter wereld. Dit is te merken aan alles. Het model oogt statig, heeft klassieke lijnen, wordt handgebouwd, is voorzien van heel veel leer, hout en chroom en heeft een prijskaartje (€ 550.000,- incl. BTW en BPM) wat alleen te betalen is door de rijksten der aarde. De nieuwe Phantom is in alle opzichten een Rolls-Royce die aan deze criteria voldoet!

Het interieur ademt een luxe sfeer uit. Achterin kun je kiezen of je een drie- of tweepersoons uitvoering wilt.

Motorisch

Motorinhoud 6.75 liter

Aantal cilinders 12

Aantal kleppen per cilinder 4

Vermogen 460 pk @ 5.350 tpm

Koppel 720 @ 3.500 tpm

Prestaties

Acceleratie 0-100 km/h 5.9 sec.

Topsnelheid 240 km/h

Diversen

Gemiddeld verbruik 15.9 l/100 km

Leeg gewicht 2445 kg

Prijzen

Prijs vanaf € 523.000,-

Link naar reactie
Stiekum een oototje voor erbij Simon ??? :schater:

untitled39sk.jpg

De buren ernaast hadden ook bezoek...

13zy5xc.jpg

Chrysler 300 C

Egget wat een "buurt" woon ik toch.... Ik denk ook dat ik 's m'n vrinden uitnodig.

Link naar reactie

Twee die me zo te binnenschieten met bijbehorend commentaar:

1) Vandaag reed ik met de touring achter een zilveren F430 spider.

FF het raampje opengedaan en met de jongens genoten van de sound.

papa, papa die is sneller dan jou was het commentaar :m:

2) Toen ik met de nieuwe :m: terugreed van Frankfurt kwamen we bij een tankstation in D een Vanquish tegen met NL-kenteken. Mijn pa: die van jou vind ik mooier :schater:

Link naar reactie
Twee die me zo te binnenschieten met bijbehorend commentaar:

1) Vandaag reed ik met de touring achter een zilveren F430 spider.

FF het raampje opengedaan en met de jongens genoten van de sound.

papa, papa die is sneller dan jou was het commentaar :muur:

2) Toen ik met de nieuwe :muur: terugreed van Frankfurt kwamen we bij een tankstation in D een Vanquish tegen met NL-kenteken. Mijn pa: die van jou vind ik mooier :schater:

En de :m::m: ?

Link naar reactie
Was dit weekeinde in Berlijn en kom nabij de Friedrichstrasse op eens iets wilds tegen...

Kwijlerdekwijl.. een Aston Martin DB9.. en kijk 'ns naar z'n kiewtjes...

ztfy1h.jpg

Tja, voor mij toch een reden om lid van een andere club te worden.

Link naar reactie

Ja, dan rijd je naar huis na een uitstekende minimeeting, en dan denk je:

Wat een power, Zo'n 2.8 SexCylinder, héérlijk, dat koppel... :bounce:

En dan kijk je héél even naar links en dan Zie je:

img14924rj.jpg

Link naar reactie

Ik had al een hele tijd geleden beloofd een keer een paar foto's te plaatsen van auto's met chromen wielen eronder. Helaas zag ik dat meestal als ik aan rondrijden was en niet mijn camera mee had. Maar dit weekend is het dan toch eindelijk gelukt.

Eerst even de minst spectucalaire > Toyota RunX met chromewielen in Stellenbosch

Kaapstad376.jpg

En deze zag ik dit weekend in Melville. Een wijk waar je goed kan stappen in Jo'burg. Een nieuwe 5 met 19" chromen spinners eronder. Niet mijn smaak...

IMG_2621.jpg

IMG_2622.jpg

IMG_2623.jpg

Link naar reactie
Het poetsen van de BMW is zeker aan de "locals" overgelaten???? :rolleyes:

Schuursponsje gebruikt???? :m:

Inderdaad waarschijnlijk laten poetsen door de parkeerwachters voor een paar Randjes. Zou ik nooit doen als je ziet wat voor water ze gebruiken en de doeken. :)

Link naar reactie

Een bimbo-auto met plastic chromen halfords spinners is nmm :rolleyes:

Naar mijn mening houden bij plaatjes van exclusieve (smaakvolle) karretjes in het wild gespot... Anders kunnen we dit topic net zo goed doorlinken naar "de grote beurt".

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.