Ga naar inhoud

ANWB of Routemobiel?


BaZ3

Aanbevolen berichten

We gaan ons toch maar eens aanmelden bij één van de twee maar bij welke? Heeft iemand ervaringen met één van beide en zo ja was dit een goede ervaring? Ik ben niet geintersseerd in al die extra's van de ANWB ik wil alleen hulp als ik pech heb, ongeacht waar ik sta in NL....

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ANWB gaat op naam, je kan meerdere auto's op 1 naam zetten.

Routemobiel gaat op kenteken, dus maar 1 auto. Je krijgt wel vervangend vervoer en hij wordt voor je weggesleept indien nodig. Weet niet in hoeverre dat voor de ANWB op gaat.

Link naar reactie
ANWB gaat op naam, je kan meerdere auto's op 1 naam zetten.

Routemobiel gaat op kenteken, dus maar 1 auto. Je krijgt wel vervangend vervoer en hij wordt voor je weggesleept indien nodig. Weet niet in hoeverre dat voor de ANWB op gaat.

Kan volgens mij bij de ANWB wel maar betaal je weer extra voor...

Link naar reactie

Mijn vorige auto was een Volvo Amazone B18 uit 1964.

(Ja, ik heb er wat Pk-tjes bijgekregen...)

Maar met die Volvo heb ik 2x langs de weg gestaan.

1x met een kapotte benzine pomp.

1x met een kapotte dynamo.

Beide keren heeft de ANWB mij ter plaatse goed en kundig geholpen.

Ik kon beide keren zelf thuiskomen.

De laatste keer zijn ze zelfs nog achte mij aangereden om te kijken of alles goed zou gaan.

Niets wegslepen... gewoon kundig geholpen.

Geef mij maar de ANWB !!

Link naar reactie

Ik heb ook een keer met pech gestaan. Ons pap zit wel bij de ANWB. Die is in mijn auto gaan zitten met de pas en werd gewoon geholpen. Volgens mij staat die niet op naam auto. Maar gewoon de pas laten zien dan word je geholpen ongeacht welke auto. dat staat niet geregistreerd.

Routemobiel weet ik niet. Zie ze niet zo vaak. Ik denk dat die vooral in de randstad rondrijden.

groetjes iloon

Link naar reactie
Routemobiel weet ik niet. Zie ze niet zo vaak.

ik zit behoorlijk wat op de weg en heb maar 1x een echt RouteMobiel busje gezien. Maar verder werken ze veel met lokale hulpbedrijven en die hebben eigen busjes :thumbup:

Link naar reactie

ik had ANWB

Als je binnen je woonplaats hulp wilt, moet je extra voor betalen

maar verder hebben ze me altijd goed geholpen

ook toen ik met een opgeblazen moter langs de A2 stond.

Ze hebben hem weggesleept (en bij de garage van mijn keuze gebracht) en voor 3 dagen gratis vervangend vervoer geregeld.

Misschien wat duurder dan die andere maar wat mij betreft :(

Link naar reactie

Vele jaren lid van ANWB geweest en helpen altijd perfect.

Door overschakeling van de verzekering van de Citroen ( 1931) ben ik naar de KNAC gegaan.

De laatste 2 jaar heb ik ze zowel voor de Citroen (kortsluiting) als de Saab ( kapotte turbo) :D nodig gehad ben geweldig geholpen weggebracht naar garage in Beek (Lb) ca. 200 km, was geen probleem en vervangend vervoer voor 3 dagen en bij langere reparatie in overleg te verlengen. :D

De KNAC schakeld dan de ANWB in met dezelfde service als toen ik ANWB lid was ( KNAC is zusterorganisatie van de ANWB ), ze is wel iets duurder maar ik heb er een goed gevoel bij.

Zelf rijdt ik ca 75000 km per jaar en nog nooit een Routemobiel gezien. :(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.