Ga naar inhoud

Mini meetings vandaag


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was vandaag weer een druk ZzZ dagje met Marvin en M-roadster.

Alles nu geregeld Marvin, ben zeer benieuwd naar het resultaat en het was leuk je te ontmoeten M-roadster.

Een aantal :thumbup: B) van vandaag.

DJ's oprijlaan

afbeelding3922rl.jpg

afbeelding3934rt.jpg

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Kan het misschien ook een beetje minder glimmen?? :thumbup:

Ik zie dat de bewaking (met mechelse herder) ook net naar de toeganspoort onderweg was.

Is zeker wel een stief kwartiertje lopen?? B)

Geplaatst:

Was indd gezellig! Net nog even lekker rondgereden. Ik wil graag die Eisenmann Chris! En ik ben ook erg benieuwd naar die van jou Marvin..

Geplaatst:
Was indd gezellig! Net nog even lekker rondgereden. Ik wil graag die Eisenmann Chris! En ik ben ook erg benieuwd naar die van jou Marvin..

Je komt er vast uit met Ron B)

En??? de grote zeker he??? :thumbup:

Geplaatst:

Mooi dagie geweest Chris ! :thumbup:

En zoals we al dachten zeer fraaie foto's ! B)

Leuk ook Ron Braspenning te hebben ontmoet en ff zaken omtrent de Eisenmann te kunnen hebben doen.

Ik hoop dat tie er voor Friesland onder zit !!?? :P

Ook leuk Thomas (M-roadster? toch?) in real live te hebben gezien, al was het ff te kort ! :(

Hier onder nog een paar foto's.

Thuis gekomen belde Tony (tobiastoeter) nog en ben ik daar nog ff een bakkie wezen halen, en wat denk je , weer gezellig !!! :D

Dus al met al een perfect ZZZ dag !! B) ;)

Braspenning !

dscf00072pf.jpg

dscf00089ve.jpg

Een van de racers die met de 24uur van Dubai heeft mee gedaan !

dscf00052vg.jpg

dscf00069vm.jpg

Geplaatst:

Je had het er maar druk mee met die :thumbup: B) Chris ! :P

Hier nog ff de QP racer met het V8 blok !

dscf00103cl.jpg

dscf00114cy.jpg

Er wordt nog druk aan gesleuteld !!!!

Geplaatst:

jaaaaa.......... met flaporen Rob............originele zijn er vast af gejat door een onverlaat met een 2.8 :thumbup:

Geplaatst:

En de laatste van vandaag.......... toen werd het weer tijd om te toeren :thumbup:

afbeelding4131by.jpg

afbeelding4123xj.jpg

afbeelding4143am.jpg

afbeelding4159ie.jpg

Geplaatst:

Was er het weer voor B) Morgen kan het allemaal wel weer over zijn :thumbup:

Geplaatst:
Was er het weer voor B) Morgen kan het allemaal wel weer over zijn :thumbup:

Positief blijven hoor !

Geplaatst:
jaaaaa.......... met flaporen Rob............originele zijn er vast af gejat door een onverlaat met een 2.8 :P

:schater::schater::schater:

Niet onverstandig, flaporen in de racerij. Niet mooier, maar met beter zicht dan de M-spiegels. :D

Geplaatst:
Je had het er maar druk mee met die :blink: ;) Chris ! :P

Hier nog ff de QP racer met het V8 blok !

dscf00114cy.jpg

Er wordt nog druk aan gesleuteld !!!!

Had die motor wel willen zien :D of mocht dat niet :D :D

Geplaatst:

Ja hoor is een :blink: 5 V8....... met wat race aanpassingen zoals luchtinlaat en uitlaat

Geplaatst:
Ja hoor is een ;) 5 V8....... met wat race aanpassingen zoals luchtinlaat en uitlaat

Heb je daar geen :blink: van gemaakt ??

Geplaatst:

Nope........ Ik geloof dat Marvin of M-roadster die wel heeft.

Geplaatst:
Nope........ Ik geloof dat Marvin of M-roadster die wel heeft.

Dan zien we de :blink: nog wel eens ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.