Ga naar inhoud

Highlander II foto's


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee Rob, is echt puur natuur.

Moet je ook eens doen joh, een weekje met je medeforumleden naar Schotland :schater::schater:

I know, vandaar de knipoog in het bericht.

Keuzes, Edwin, keuzes. Zit nog altijd op de Staatsloterij of de Postcodeloterij te wachten... Net als Rimbro. :rolleyes:

Link naar reactie
I know, vandaar de knipoog in het bericht.

Keuzes, Edwin, keuzes. Zit nog altijd op de Staatsloterij of de Postcodeloterij te wachten... Net als Rimbro. :muur:

Klopt Rob,

Zeker als je dan de test leest in Autovisie van een Porsche 911 GT3 in je favouriete gele kleur :rolleyes:

En anders maar een Z3 :muur: , is ook goed :m:

Link naar reactie

tsja, we kunnen vragen aan Ivo of er nog wat in de pot zit voor de staatsloterij maar € 5.000.000 delen met 636 gebruikers levert ook maar € 7861,64 pp op :blink:

Link naar reactie
Was geen geluk dat weer ... dat was omdat ik daar aanwezig was B)

Jajaja.... you didn't deliver......... zondag was het s@#t weer :thumbup: ............ wel open gereden, maar........... 2 out of 3 is just not enough :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Te horen en te berijden geweest tijdens Highlander II

http://www.z3roadster.net/uploads/Simm_Simma.wmv

Wat een geluid!!!! ;) Ik wil ook!!!!!!!!!!! <_<:nono: :foto:

Leuk beeldmerk rechtsboven :m:

Ik snap het enthousiasme, maar helaas is het geluid niet zo goed te horen op de film en ik mis daardoor de kick. Blijft lastig om motor/uitlaat geluiden op te nemen.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
De Nederlandse/Schotse club, vlak voordat wij met alle :m: 's aan kwamen raggen :newblush:

IMG_0146.JPG

en een half uur eerder waren vertrokken en ook weer een half uur later aankwamen :m::P ;)

Link naar reactie

Die zwarte Z4 met dat rode interieur heeft toch wel wat. Veel eigenlijk...

Heb ik nog verteld dat ik laatst meereed in een Z4 3.0?? Ook dat was weer een hele belevenis. Met name motorisch een geweldenaar!

Ben nog steeds niet 100% voor de Z4 (nog altijd moeite met de look van exterieur en interieur), maar moet eerlijkheidshalve vermelden dat ik zowaar breed grijnzend uitstapte.

Link naar reactie
Die zwarte Z4 met dat rode interieur heeft toch wel wat. Veel eigenlijk...

Heb ik nog verteld dat ik laatst meereed in een Z4 3.0?? Ook dat was weer een hele belevenis. Met name motorisch een geweldenaar!

Ben nog steeds niet 100% voor de Z4 (nog altijd moeite met de look van exterieur en interieur), maar moet eerlijkheidshalve vermelden dat ik zowaar breed grijnzend uitstapte.

Zag ik jou van de week ook niet grijnzend uit een zwarte CC stappen :newblush:

Link naar reactie
Die zwarte Z4 met dat rode interieur heeft toch wel wat. Veel eigenlijk...

Heb ik nog verteld dat ik laatst meereed in een Z4 3.0?? Ook dat was weer een hele belevenis. Met name motorisch een geweldenaar!

Ben nog steeds niet 100% voor de Z4 (nog altijd moeite met de look van exterieur en interieur), maar moet eerlijkheidshalve vermelden dat ik zowaar breed grijnzend uitstapte.

Rob, inkoopactie voor 2007 dan maar :D

Judith is alleen niet helemaal weg van de zwart/rood maar babbel jij maar een keer met 'er :blink:

Link naar reactie
Rob, inkoopactie voor 2007 dan maar :D

Judith is alleen niet helemaal weg van de zwart/rood maar babbel jij maar een keer met 'er :blink:

Proefrit in zwart/rood maken. Make-up spiegels laten zien. Komt 't helemaal goed. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.