Ga naar inhoud

Filter


Aanbevolen berichten

Heb gisteren een sportfilter geplaatst, wat een super geluidje, lijkt wel F1.

Niks gemerkt van enig inhouden of vermogens verlies.

Geinig voor weinig en ziet er erg leuk uit al zeg ik het zelf.

Vannacht ff lekker door de wijkertunnel geracet, je had het moeten horen, het galmde door de hele tunnel.

dscf00028uo.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb de aanzuig zo geplaatst dat hij koude lucht aanzuigt vanuit de org. opening achter de koplamp.

`S winters gaat gewoon de standaard er weer op. :thumbup:

Vervangen duurt een kwartiertje.

Link naar reactie

inderdaad... was er ook bij... Maareh tony, blijft dat hangen aan dat ene beugeltje?

Link naar reactie
Ziet er goed uit! :blink:

Kan iemand me vertellen wat er precies moet gebeuren bij zo'n verandering?

Heb een 2.8 luchtfilter van k&n, maar die zou toch ook wel op een 1.9 kunnen? :blink:

Lijkt op deze.

8f_1_b.JPG

Ik zou er een nemen MET hitteschild om aanzuigen van warme lucht tegen te gaan, kom eens bij me langs zou ik zeggen, heb nog onderdelen over :blink:

Link naar reactie
Oke thanxx Sledge!

Maar moet er verder niks gebeuren.

Heb de filter al eens los gehad, maar moest toen ook een aantal stekkers loshalen.

Wat kan ik daarmee doen nadat de sportluchtfilter erop zit?

dsc0006014jx.jpg

Ik denk dat dat de voeler is voor de luchttemp., moet wel weer teruggeplaatst ergens net achter het filter net voor de LMM

Link naar reactie
de 57i kits van K&N hebben een nieuwe aansluiting voor de temperatuurzender. Maar je kunt natuurlijk ook zelf een gaatje boren net achter de filter. :)

Juist, en zoveel goedkoper dan K&N -_-

Link naar reactie

Nog ff vanavond als co-piloot geblazen met Tony's ZZZ, en de airbox (van niet teveel geld) geeft een spannend geluid te horen ! B) Zeker bij de 6k toeren ! :thumbup::(

Veel fun voor weinig €€€ ! :P

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.