Ga naar inhoud

Meet and Greet in het Oosten


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

grmmmmph

ik ga het niet redden vanavond.... volgende week deadline en mijn leveranciers leveren weer eens op het allerlaatste moment...

Ach ja...

Volgende keer beter.

Veel plezeier allemaal

Jammer, Joost. Tot de volgende keer dan. :rolleyes:

Link naar reactie

Een bescheiden, maar gezellige mini-meeting!

Volkomen onverwacht werden werden Michel#1 en ik (we reden samen op) begroet door Marvin, die vanuit Vlissingen, op weg naar huis (NH!), even" via Apeldoorn reed en al had gedineerd bij De Cantharel.

Kort daarop arriveerden met een neergelaten kapje Jörgen en zijn vader (Jörgen definitief terug uit Zuid-Afrika na een stage daar), waarna ook Michiel (open gereden vanuit het Westen!) zijn ZZZ kon aansluiten.

Na wat kletsen en kijken, kijken, kijken naar de ZZZ-tjes (zo bleek bij Marvin dat nu het Eisenmann-logo bovenop de pijpen staat en heeft Michel#1 inmiddels ook M-spiegels!) naar de bar waar met een aantal consumpties werd nagepraat en de wedstrijd van vanavond op een groot beeldscherm gevolgd kon worden.

Marvin, Yücel, Jörgen en Pa, Michiel, bedankt, zoals al gezegd, een bescheiden, maar gezellige mini-meeting! :D

@Michiel: Volgend keer doen we dat anders!! :P

Op de foto de ZZZ-tjes van v.l.n.r.: Marvin (!), Michel#1, Rob, Jörgen (en Pa) en Michiel.

minimeetingapeldoorn2006web5gp.jpg

Link naar reactie
...zo bleek bij Marvin dat nu het Eisenmann-logo bovenop de pijpen staat!...

Yep. Bij mij ook! En de eindpijpen zijn afgerond i.p.v. recht afgesneden. Zal wel nieuw zijn.

Zag er gezellig uit overigens.

Link naar reactie
Yep. Bij mij ook! En de eindpijpen zijn afgerond i.p.v. recht afgesneden. Zal wel nieuw zijn.

Zag er gezellig uit overigens.

Dat word duidelijker met een foto :P ???

Mooi droog geweest en toch een paar echte cabDiorijders :D

Link naar reactie
Mooi droog geweest en toch een paar echte cabDiorijders :D

Nix droog, ik vertrok met regen, dus kap dicht! Schone Z3 is nu dan ook vuile Z3... :D

Frappant is, dat Marvin regen zat heeft gehad in Vlissingen. Niets aan z'n Z3 te zien, zo schoon als een tierelier. Coating blijkt dan wél te werken! :P

Link naar reactie
Begreep uiteraard niet wie je bedoelde, tot ik Marvin zag, die vertelde hoe en wat. Echt leuk. ;)

Ja ff ter info !

Ik moest in Vlissingen zijn voor me werk van dinsdag t/m donderdag en dacht ik met dat schitterende weer van dinsdag , ik ga met de ZZZ en ga dan op de terug weg langs de meeting . Dat werd dus met 30 graden heen, echter met 13 graden terug !!! :( Maar de warme ambiance van de mede forum leden maakte het dubbel en dwars weer goed ! :thumbup:

Ik vond het bere gezellig ! :banaan:

Leuk dat Chris me al als "mistery guest" had aangemeld ! :thumbup:

mystery45os.jpg

:wave:

Link naar reactie

Was erg leuk om een aantal forummembers in real life te ontmoeten en eens te zien welke auto bij wie hoort. Vond het erg leuk en we gaan nog zeker een keer mee op een mooie rit. Dan zullen er vast en zeker meer zijn.

En ik ben nu inderdaad definitief weer terug in NL voor een half jaar. Dan moet ik weer afstuderen en ga dat misschien ook in het buitenland doen. Maar dat is van latere zorg.

Goed weekend.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.