Ga naar inhoud

Schotland tour


Marvin

Aanbevolen berichten

Hoe zou het onze mede members vergaan in het altijd zo natte en ruige Schotland ?? :D

Wij zitten al een paar dagen in zomerse en roadster perfect weer ! Lekker ;)

Wie weet er wat van en wil dit met me / ons delen ?? ;)

00215409cd.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Da's toch wel sterk Marvin,

Toen het Zojuist 'dood' was hier volgens tennis-Robbie was ik ook het Highlander draadje aan het doorleZen en me toch af aan het vragen hoe Ze het Zouden hebben nu...Ik denk kei-gaaf... :D

Link naar reactie
Da's toch wel sterk Marvin,

Toen het Zojuist 'dood' was hier volgens tennis-Robbie was ik ook het Highlander draadje aan het doorleZen en me toch af aan het vragen hoe Ze het Zouden hebben nu...Ik denk kei-gaaf... ;)

Zo ver uit elkaar en toch op een lijn ! :D

img54190if.jpg

Link naar reactie
Chris had naar huis gebeld en deelde mee dat ze wat regen hadden gehad, voor de rest was alles ok ;)

Dat klinkt mij te saai !? :D

Link naar reactie
Leuk dat je het meldt maar denk dat Marvin ( ik trouwens ook) graag mooi beschrijvingen etc. zou willen horen.

Had best meegewild naar Schotland.

Anne

Precies Anne, ik denk, er zijn wel members die contact met ze houden en dat er dan al spannende verhalen te melden zijn, maar misschien komt dit nog ???!!! B)

webpassodellostelvio320qb.jpg

Link naar reactie

Blij dat jullie heelhuids terug Zijn members.

Ik ga eens rustig al die mooie foto's 'saven' en op mijn manier er volop van genieten.

Link naar reactie

Heb net even de auto bekeken en verwachtte het ergste wat betreft de steenslag, maar gelukkig heeft die protech laag hem goed beschermt. Helemaal niets aan de voorkant en wat kleine putjes achter de voorwielen. :thumbup:

Bleef grappig trouwens dat de Nederlanders die daar waren niet in de gaten hadden dat ik ook Nederlands spreek :D

Link naar reactie
Heb net even de auto bekeken en verwachtte het ergste wat betreft de steenslag, maar gelukkig heeft die protech laag hem goed beschermt. Helemaal niets aan de voorkant en wat kleine putjes achter de voorwielen. :thumbup:

Bleef grappig trouwens dat de Nederlanders die daar waren niet in de gaten hadden dat ik ook Nederlands spreek :thumbup:

Jawel hoor, heb nog NL met je staan praten.

Mijn motorkap is aardig naar de kl@te. 't is net een aardbei geworden. Maar eens kijken hoe ik het nog een beetje kan herstellen. :D

Misschien inschrijven voor de grote beurt :schater:

Link naar reactie
hm............... ik wist het :thumbup:

Was leuk je te spreken PVR, tot gauw weer...........

Mooi dat jullie weer heelhuids thuis zijn ! :thumbup:

Heb je nog fut om naar de Meet & Greet te komen in Akersloot ???? Ik hoop van wel ,kan je life verslag doen over Schotland ! :D

Link naar reactie

de auto('s) staan weer gewassen voor de deur, en de steenslag viel mee, alleen de cpmplete voorbumper is pokdalig :thumbup:

ruim 2600 in krap een week, da's pas "touren" ... :thumbup:

Ik open wel een foto topicje :D

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Zag op z4um dat er een DVD was met verzameling van de foto's van Schotland. Simma heeft de door Jules verzamelde foto's op DVD gebrand. Het zijn er slechts 2300 ^_^

Heb een kopietje bij hem opgevraagd en nu binnen.

Heb nog geen tijd gehad om ze te bekijken en staan al aantal bekende op maar als er nog mede Schotland gangers zijn die ze ook willen hebben laat me dat dan ff weten dan maak ik een kopietje.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.