Ga naar inhoud

Dooie boel


RobC

Aanbevolen berichten

Kom ik terug van een gezellige avond terras, denk ik wat leuke berichten te lezen, zijn er maar liefst 3 nieuwe topics van de hele avond. Zat of zit iedereen op het terras?? :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Baily's Zit in mijn aderen, ijs, kersen en appeltaart gevreten en heerlijk getoert vandaag, topdagje...

Maar inderdaad, we raken verwent hier met dat het altijd Zo druk is... :D

Link naar reactie

Inderdaad Rob, viel me ook meteen op ! Het mooie weer zeker ! :D

Maar nu is DGB op Veronica afgelopen en komen er misschien weer members online ! ;)

Link naar reactie
Zullen we hier mooie foto's van babes plaatsen ;)

voetbal0nx.jpg

Dat team vroeg mij hun trainer te worden. Helaas had ik geen tijd, want ik heb nog een tennisploegje naar wat hoogtepunten te leiden... :D

Link naar reactie

Die limo was wel OK... :D

Heb het huis weer op orde gesteld, voordat mijn ouders zodadelijk thuiskomen van een midweek disneyland parijs. Plus dat ik deze week wat vakantie werk heb verricht, waardoor ik wat minder actief ben geweest de afgelopen dagen.

Link naar reactie
Die limo was wel OK... ;)

Heb het huis weer op orde gesteld, voordat mijn ouders zodadelijk thuiskomen van een midweek disneyland parijs. Plus dat ik deze week wat vakantie werk heb verricht, waardoor ik wat minder actief ben geweest de afgelopen dagen.

Vroeger gingen de kinderen naar Disney en bleven de ouders thuis... In 2006 is dat blijkbaar andersom?

Limo????? :D

Link naar reactie
Vroeger gingen de kinderen naar Disney en bleven de ouders thuis... In 2006 is dat blijkbaar andersom?

Limo????? ;)

Ik zei toch Rob dat DGB (de grote beurt) afgelopen moest zijn ! DAAAAAAAAAAAr zijn we weer ! :D

Oja die limo was van de band DIRECT en werd heel mooi gepimmed !

Link naar reactie
Die limo was wel OK... :D

Heb het huis weer op orde gesteld, voordat mijn ouders zodadelijk thuiskomen van een midweek disneyland parijs. Plus dat ik deze week wat vakantie werk heb verricht, waardoor ik wat minder actief ben geweest de afgelopen dagen.

De Limo Girls Sledge???

Volgens mij heb jij je als een beest gedragen de afgelopen dagen... :schater:

limogirls6zz.jpg

Link naar reactie
Je hebt de grote beurt dus niet gezien. ;)

Ik bedoel natuurlijk mijn ouders + aanhang. :D

Terras, Danny, terras.... geen limo gezien dus.

Disney, OK, duidelijk!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.