Ga naar inhoud

Z1 club in Brummen


RobC

Aanbevolen berichten

Als iemand nog belangstelling heeft voor de technische dagen en een toerrit van de Z1 club: zaterdag/zondag 6/7 mei, in "The Gallery" in Brummen (Gld). Pierre is er zaterdag 6 mei voor wat werkzaamheden aan zijn Z1.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als iemand nog belangstelling heeft voor de technische dagen en een toerrit van de Z1 club: zaterdag/zondag 6/7 mei, in "The Gallery" in Brummen (Gld). Pierre is er zaterdag 6 mei voor wat werkzaamheden aan zijn Z1.

Pierre is dan ook de enige met een Z1 rob... ken jij er voor de rest nog een hier? Of bedoel je dat zzz's ook welkom zijn?

Link naar reactie
Pierre is dan ook de enige met een Z1 rob... ken jij er voor de rest nog een hier? Of bedoel je dat zzz's ook welkom zijn?

Het is slechts een mededeling voor 't geval iemand belangstelling heeft om te gaan kijken daar. Nee, het heeft geheel niets met Z3 te maken. Ik ga alleen even kijken, was er vorig jaar ook. Omdat Pierre er op zaterdag is, ga ik ook op zaterdag. That's all.

Link naar reactie
Kan me herinneren dat er fel gestreden is om andere Z's toe te laten op het forum. -_-

Brummen.... waarom in godsnaam daar? :blink: Ik heb er gewoond, en geloof me, het is een GAT! :muur:

Hallo DJ, val me er even op aan... Het was alleen maar een mededeling, meer niet. Is niet aan de orde om het verder over Z1 te hebben. -_-

Brummen, geen idee. Moet je aan de Z1 club vragen. Maar misschien opdat ze daar een uniek museum cq verkooppunt voor aardige auto's hebben?? B)

Link naar reactie

Pierre is de enige hier en zoals het er nu voorstaat zelf niet aanwezig in brummen, hij staat met een paar poreuze waterslangen bij de garage en helaas zijn ze niet voor zaterdag leverbaar! :blink::muur:

Wel de moeite waard om ff te gaan kijken, wordt aan de Z1 geklust en in The Gallery in Brummen zijn veel mooie auto's te bekijken -_-

Link naar reactie

Piérre, slaap jij wel ???

Waar ben je allemaal mee beZig ???

De auto van je Pa, Zelf een nieuwe Emmie [of hoe ga je hem/haar noemen] de Z1...

Knap dat je het allemaal aankan... :blink: Een écht BMW leventje.

Link naar reactie
Pierre is de enige hier en zoals het er nu voorstaat zelf niet aanwezig in brummen, hij staat met een paar poreuze waterslangen bij de garage en helaas zijn ze niet voor zaterdag leverbaar! :muur::muur:

Wel de moeite waard om ff te gaan kijken, wordt aan de Z1 geklust en in The Gallery in Brummen zijn veel mooie auto's te bekijken :D

Jammer, Pierre. Maar dan ga je met je Z3M toch kijken? :blink:

Link naar reactie

Ja Rob vind ik zelf ook vooral omdat ik het Nubuck (uit het interieur) eens een grote beurt wilde laten geven :muur:

Was toch een beetje stressy geworden, onze Sem is vijf geworden en papa moet ook nog gebak en drank verzorgen :muur: Zal hier in de buurt met Emmy wat rondcrossen worden :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.